دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب بی‌شکی، بی‌سوالی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب بی‌شکی، بی‌سوالی

کتاب بی‌شکی، بی‌سوالی نوشته‌ی محمود کیانوش، تشخیص انسان شناسانه، جامعه شناسانه، طبیعت شناسانه، تاریخ شناسانه و فلسفیِ مشکل پریشانی، بی‌قراری، گمراهی، تباهکاری، خودآزاری، دیگر آزاری، ددمنشی معصومانه و جنون خردمندانۀ اکثریت قریب به اتفاق مردم دنیاست که از نفس سه گانۀ سالم، فعّال و هماهنگی که باید داشته باشند، اوّلی و دوّمی را که خدای طبیعت به آن‌ها داده است، یعنی نفس حیوانی (Animal Self) و نفس آدمیزادی (Sapient Self) دارند، امّا از نفس سوم، یعنی نفس انسانی (Human Self) که هر فردی خود باید آن را خلق کند و بپرورد، غافل و محروم مانده‌اند و به همین سبب دو نفس دیگر را بی رهنما و داور گذاشته‌اند و به تبانی آشوبنده و نابود کننده سپرده‌اند و تا روز فاجعۀ بزرگ و نهایی با الکی خوش بودن از آمدنش غافل خواهند ماند.

کلمات کلیدی: انسان شناسی، مبانی انسان شناسی، تعریف انسان شناسی، انواع انسان شناسی، انسان شناسی چیست، دانلود pdf کتاب های محمود کیانوش،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.