دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب چکیده انسان شناسی و خود شناسی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب چکیده انسان شناسی و خود شناسی

از زبان نویسنده:

انسان باید بی مهابا در مطالعه و تحقیق و بهره گیری از تجربیات دیگران باشد و در این راستا از هیچ کوششی فروگذار نکند. ولی هر چیزی را باید از خودش بخواهد و هر سؤالی را از خودش بپرسد و هر جوابی را نیز از ندای درونی اش بشنود. شاعر می گوید: آب در کوزه و ما تشنه لبان می گردیم یار در خانه و ما گرد جهان می گردیم و بقول اریک فروم: هدف بشر باید باز کردن طومار نیروهای بالقوه خودش باشد نه بدست آوردن و روی هم انباشتن کالا و ثروت.

برای شناخت صحیح انسان باید همه نیازها و وی‍ژگی های او را بشناسیم و برای یافتن علل رنج های او باید از خوراک ونیازها و ویژگی های جسمی و روحی و روانی او بدانیم؛ و همه لایه های وجودی وی را مورد سنجش و بررسی قرار دهیم تا بتوانیم به فراتر از نیازهایش رفته و او را به سوی سلامتی، زندگی بهتر و شناخت های برتر سوق دهیم. انسان‌شناسی معنی و مفهومی جامع‌تر و فراتر از روانشناسی دارد.

این کتاب حاوی مطالب نسبتا زیاد اما فشرده در انسان شناسی و خود شناسی میباشد و فکر میکنم که دانستن آنها برای کسانی که به دنبال شناخت هستند ضروری باشد. این کتاب ساده وکوچک ولی پر حجم را تقدیم علاقه مندان میکنم.

کلمات کلیدی: روانشناسی، انسان شناسی، خود شناسی، ندای درون، هدف انسان، خودکاوی، نیازهای انسان، ویژگی های زنان، ویژگی های مردان، مثبت اندیشی، علم روانشناسی، مرده پرستی، تاثیر تلویزیون، علوم بزرگ دنیا،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.