دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب بتن‌های ویژه

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب بتن‌های ویژه

کتاب بتن‌های ویژه نوشته‌ی ایمان الیاسیان، با توجه به کاربرد خاص برخی از بتن‌ها به بررسی بتن‌های الیافی، خودتراکم، پلیمری و گوگردی می‌پردازد.

در بخشی از کتاب بتن‌های ویژه می‌خوانیم:

بتن الیافی، بعد از ایجاد اولین ترک در خمیر سیمان، بار وارده را تحمل می‌کند، به شرط آنکه مقاومت الیاف در برابر بیرون کشیده شدن آن‌ها در اولین ترک، بیش از بار در هنگام وقوع اولین ترک باشد، در مقطع ترک خورده، خمیر سیمان هیچ کششی را تحمل نمی‌کند و الیاف، تمام بار وارد بر مقطع مرکب را تحمل می‌کند. با افزایش بار بر روی مقطع مرکب، الیاف تمایل دارند که تن شهای اضافی را از طریق تن شهای پیوستگی به خمیر سیمان منتقل کنند. اگر این تنش‌های پیوستگی از مقاومت پیوستگی بیشتر نگردد، در خمیر سیمان ترک‌های دیگری نیز به وجود می‌آید. این روند ترک خوردگی تا آن جا ادامه می‌یابد که الیاف شکسته شوند و یا اینکه به علت از بی نرفتن پیوستگی، الیاف از درون بتن بیرون کشیده شوند.

کلمات کلیدی: بتن های ویژه، بتن های ویژه و روشهای خاص بتن ریزی، انواع بتن های خاص، فناوری بتن های خاص، انواع بتن های جدید، بتن های نوین، مقالات بتن های ویژه، بتن جدید، تحقیق در مورد انواع بتن، انواع بتن pdf، بتن های پیشرفته، دانلود رایگان کتاب بتن‌های ویژه، دانلود pdf کتاب بتن‌های ویژه،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.