دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب فناوری ساخت بتن‌های جدید

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب فناوری ساخت بتن‌های جدید

کتاب فناوری ساخت بتن‌های جدید نوشته‌ی ایمان الیاسیان، در مورد بتن‌های توانمند ازجمله بتن‌های خودتراکم، گوگردی، پلیمری، الیافی، سبک، پیش آکنده و... صحبت می‌کند.

در بخشی از کتاب فناوری ساخت بتن‌های جدید می‌خوانیم:

چالش‌های کاربرد گسترده بتن خودمتراکم در ایران با اینکه در ابتدا بتن خودمتراکم در زمره بتن‌های خاص و پیچیده محسوب می‌شد، توانایی‌ها و مشخصات فوق العاده، این نوع بتن را به سرعت به یکی از انواع پرکاربرد در کشورهای پیشرفته دنیا تبدیل کرد. با این حال، در کشورهایی مانند کشور ایران، هنوز این بتن یک فناوری جدید در عرصه ساخت و ساز به شمار می‌آید و می‌توان گفت استفاده از آن هنوز محدود می‌باشد و آشنایی و دانش کافی درباره آن نزد اغلب مهندسین وجود ندارد. با این حال با پایان موفقیت آمیز چند پروژه عمرانی بزرگ همانند پروژه بزرگراه طبقاتی شهید صدر در تهران به نظر می‌رسد با آشنایی تدریجی سازندگان ایرانی با روش‌های اجرا و مزایا و معایب بتن خودمتراکم در چنین پروژه‌های عظیمی، می‌توان در آینده شاهد استقبال مهندسین از این محصول نوین، اجتناب از بکارگیری مصالح و روش‌های سنتی و هزینه بر و در نهایت ارتقای کیفیت سازه‌های بتنی بود.

کلمات کلیدی: بتن های جدید، انواع بتن های جدید، فناوری بتن های خاص، جزوه فناوری بتن های خاص، تکنولوژی بتن pdf، تکنولوژی بتن چیست، بتن خاص چیست، بتن های نوین، بتن نوین چیست، بتن فوق سبک، بتن های خودتراکم، بتن گوگردی، بتن پلیمری، بتن الیافی، بتن سبک، بتن پیش آکنده، مراحل ساخت بتن سبک، بتن سبک مقاوم، کاربرد بتن سبک، کاربرد بتن خودتراکم، کتاب عمران، دانلود رایگان کتاب عمران، کتاب های عمران،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.