دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب (Chiliz (CHZ چیست؟ + کاربردها و مزایای این ارز دیجیتال

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب (Chiliz (CHZ چیست؟ + کاربردها و مزایای این ارز دیجیتال

کتاب (Chiliz (CHZ چیست؟ + کاربردها و مزایای این ارز دیجیتال نوشته‌ی امید فدوی، به بررسی یک رمز ارز در دنیای ورزش می‌پردازد.

چیلیز (Chiliz یا CHZ) یک رمز ارز پیشتاز برای توکنیزاسیون دنیای ورزش (tokenization یعنی جایگزین کردن اطلاعات از شیوه‌های سنتی با توکن) است. چیلیز را می‌توان به عنوان اولین ارز مقیاس پذیر (scalable) مشارکت طرفداران و پلتفرم پاداش در دنیا در نظر گرفت. با استفاده از پلتفرم چیلیز طرفداران می‌توانند برای خرید و مبادله‌ی توکن‌های طرفدارانی که برند هستند، (branded Fan Tokens) به علاوه رای دادن در نظرسنجی‌های باشگاه محور استفاده کرد. Chiliz.net اولین صرافی رمز ارزها برای دنیای ورزش می‌باشد که این امکان را برای طرافداران رمز ارزها و تریدرهای (معامله کنندگان) رمز ارزها مهیا می‌سازد تا به خرید و فروش و تبادل توکن‌های طرفداران بپردازند. 

موضوع مورد بحث و نظرخواهی و رای دهی توسط باشگاه‌ها انتخاب می‌شود. در صورتی که توکن طرفداران باشگاه خود را در دست دارید به صفحه‌ی باشگاهتان بروید. در آن جا یک لیست از نظرسنجی‌ها را مشاهده خواهید کرد. گزینه‌ی «Poll» را انتخاب نمایید و سپس رای دهید. 

شاید فکر کنید که با رای دادن دارید توکن خود را خرج می‌کنید ولی اینطور نیست. شما با در دست داشتن تنها یک توکن حق رای را بدست می‌آورید و با آن یک توکن هر چند باری که بخواهید می‌توانید رای بدهید. به تعبیر دیگر با رای دادن مقادیر توکن شما کم نمی‌شود.

کلمات کلیدی: خرید و فروش ارز دیجیتالی، قیمت ارزهای دیجیتالی، خرید آنلاین ارز دیجیتال، انواع ارز دیجیتال، ارزهای دیجیتالی، ارز دیجیتالی چیست، ارز دیجیتال چیست، ارز دیجیتال در ایران، کیف پول الکترونیکی، ارزهای دیجیتال pdf، ارز دیجیتال چیست pdf، پول دیجیتالی، پول مجازی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.