دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب همه‌چیز درباره بیت‌کوین

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب همه‌چیز درباره بیت‌کوین

ماهنامه شبکه با انتشار کتاب "همه‌چیز درباره بیت‌کوین" نگاهی اجمالی دارد بر چگونگی پیدایش، تاریخچه و مجموعه مقالاتی به‌منظور آشنایی هر چه بیشتر با بیت‌کوین و بلاک‌چین.

شاید جالب‌ترین، عجیب‌ترین و کمی هم حسرت‌ برانگیزترین اخبار این روزها خبر افزایش ارزش بیت‌کوین(Bitcoin) باشد. ارز دیجیتالی که در آغاز تولید (سال 2008) کمتر از یک سنت ارزش داشت و امروز به بیش از 15000 دلار رسیده است!

ماهنامه شبکه از آغاز تولد این ارز دیجیتال بررسی‌های دقیق و موشکافانه‌ای بر روند عملکرد، توسعه و پیشرفت بیت کوین داشته است. پیش‌تر در قالب پرونده ویژه بیت کوین و سال گذشته با انتشار کتاب جویندگان بیت‌کوین نگاهی دقیق بر روند رشد این ارز دیجیتال داشتیم.

کتاب همه‌چیز درباره بیت‌کوین نگاهی است اجمالی بر چگونگی پیدایش، تاریخچه و مجموعه مقالاتی به منظور آشنایی هر چه بیشتر با بیت‌کوین و بلاک‌چین.

کلمات کلیدی: بیت کوین، Bitcoin، بیت کوین چگونه کار میکند، استخراج بیت کوین، پول دیجیتالی، بیت کوین به زبان ساده، تجارت الکترونیک، کسب درآمد از اینترنت، آموزش کسب درآمد از اینترنت، راه های کسب درآمد از اینترنت،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.