دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب بهترین ارزهای دیجیتال برای استخراج Mining در سال 2020 چیست؟

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب بهترین ارزهای دیجیتال برای استخراج Mining در سال 2020 چیست؟

کتاب بهترین ارزهای دیجیتال برای استخراج Mining در سال 2020 چیست؟ نوشته‌ی امید فدوی، به بررسی معیارهای انتخاب بهترین و راحت‌ترین ارزهای دیجیتال برای استخراج می‌پردازد.

این روزها دنیای ارزهای دیجیتالی بسیار سر زبان‌هاست ولی هنوز افرادی هستند که چیزی راجع به این ارزها نمی‌دانند. ارزهای دیجیتالی به عنوان یک پدیده نوظهور، نیاز به شناخت و کسب آگاهی بیشتری دارند و به آن‌ها پول الکترونیکی می‌گویند. ارزهای دیجیتال را نمی‌توان نقد کرد و فقط می‌توان با آن‌ها مبادلات اینترنتی انجام داد.

قدمت ارزهای دیجیتال به 37 سال پیش برمی گردد که مربوط به سال 1983 میلادی است که دیوید چام اهل آمریکا برای اولین بار این موضوع را تحت عنوان مقاله مطرح کرد. بسیاری ارز دیجیتال را بیت کوین می‌دانند که این یک امر اشتباه است و بیت کوین فقط یک نوع از ارزهای دیجیتالی می‌باشد.  

بسیاری معتقدند که ارزهای دیجیتال به تجارت‌های غیرقانونی و غیرمجاز مثل قاچاق مواد مخدر، تجارت اسلحه دامن زده، در عین حال بعضی از کشورها با وضع قوانین بسیار دقیق استفاده از ارزهای دیجیتال را مجاز اعلام کرده‌اند. ارزهای دیجیتال را کامپیوترها، سرورها و دستگاه‌های استخراج ارز تولید می‌کنند و هیچ ارز دیجیتالی به شکل فیزیکی وجود ندارد.

کلمات کلیدی: ارزهای دیجیتالی، ارز دیجیتالی چیست، ارز دیجیتال چیست، ارز دیجیتال در ایران، بیت کوین چیست، بیت کوین چیست pdf، بلاکچین چیست، کیف پول الکترونیکی، ارزهای دیجیتال pdf، ارز دیجیتال چیست pdf، پول دیجیتالی، پول مجازی، خرید و فروش ارز دیجیتالی، قیمت ارزهای دیجیتالی، خرید آنلاین ارز دیجیتال، انواع ارز دیجیتال،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.