دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آموزش جامع پیاده سازی فول نود بیت کوین

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آموزش جامع پیاده سازی فول نود بیت کوین

کتاب آموزش جامع پیاده سازی فول نود بیت کوین نوشته‌ی امید فدوی، به طور کامل و جامع به فول نود بیت کوین می‌پردازد.

با اجرای فول نود بیت کوین شما نیز می‌توانید به جمع هزاران گره‌ی شبکه بیت کوین اضافه شده و در تایید تراکنش‌ها نقش داشته باشید و همچنین از امکاناتی مانند کیف پول دیجیتال نیز استفاده کنید. تبدیل شدن به یک فول نود بیت کوین شاید برای تمام کاربران نیاز نباشد اما دانستن مفاهیم کلی در مورد آن برای فردی که در زمینه ارز‌های دیجیتال فعالیت می‌کند مفید خواهد بود.  

در ابتدای این کتاب یعنی «راهنمای خرید دستگاه ماینر و آموزش ماین بیت کوین» باید واژه نود را در شبکه‌ی بیت کوین برایتان تعریف کنیم. نود به هر دستگاهی می‌گویند که به شبکه‌ی بیت کوین متصل می‌شود. حال، فول نود به دستگاهی می‌گویند که مستقیم به شبکه‌ی بلاک چین بیت کوین متصل شده است و تمام قوانین آن را می‌پذیرد.

کلمات کلیدی: پول دیجیتالی، پول مجازی، ارزهای دیجیتالی، ارز دیجیتالی چیست، ارز دیجیتال چیست، خرید و فروش ارز دیجیتالی، قیمت ارزهای دیجیتالی، خرید آنلاین ارز دیجیتال، انواع ارز دیجیتال، ارز دیجیتال در ایران، بیت کوین چیست، بیت کوین چیست pdf، بیت کوین چگونه کار میکند، آموزش بیت کوین، بیت کوین چیست و چه کاربردی دارد، بیت کوین bitcoin، Bitcoin، کیف پول فول نود،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.