دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب ساتوشی ناکاموتو کیست؟ بررسی راز بزرگ چند ساله

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب ساتوشی ناکاموتو کیست؟ بررسی راز بزرگ چند ساله

امید فدوی در کتاب ساتوشی ناکاموتو کیست؟ بررسی راز بزرگ چند ساله، به بررسی شخصیت اسرارآمیز سازنده‌ی بیت کوین از زوایای مختلف می‌پردازد. 

ساتوشی ناکاموتو یا Satoshi Nakamoto به عنوان اولین سازنده رمزارزی به نام بیت کوین، شخصی بود که در اوایل انتشار بیت کوین به صورت الکترونیکی درگیر موضوع راه اندازی این رمزارز بود و در توسعه اولین نسخه این نرم افزار کار می‌کرد. در آگوست 2008، نام دامنه bitcoin.org بی‌سر و صدا به صورت آنلاین ثبت شد. دو ماه بعد، مقاله‌ای تحت عنوان “بیت کوین: یک سیستم نقدی الکترونیکی همتا به همتا” به لیست ایمیل‌های رمزنگاری ارسال شد. این مقاله نخستین اثر از شخصیت اسرارآمیز، ساتوشی ناکاموتو در وب است که نام “Satoshi Nakamoto” را به طور دائمی به ارزهای دیجیتال پیوند می‌دهد. 

نخستین بیت کوین در تاریخ سوم ژانویه سال 2009 استخراج شد ولی نمی‌توان هویت واقعی خالق پشت آن را پیدا کرد. ساتوشی تا سال 2010 جهت ویرایش و ارتقا سیستم اولیه پروتکل بیت کوین، به سختی کار می‌کرد. پس از دو سال همکاری در این پروژه، ساتوشی ناکاموتو مشارکت با پروژه بیت کوین را کنار گذاشت و در دسامبر سال 2010 همه مسئولیت ادامه کار را به گوین اندرسون سپرد. 

سپس ساتوشی ناکاموتو در بهار سال 2011، از طریق ایمیل به یکی از توسعه دهندگان بیت کوین اعلام کرد که برای انجام پروژه‌ای درگیر است و از کارآیی گوین اندرسون به عنوان فردی شایسته در حوزه بیت کوین یاد کرد. این آخرین مکاتبات شخصی با ناکاموتو بود. پس از این اعلام، سخنِ دیگری از او شنیده نشد.

کلمات کلیدی: بیت کوین چیست pdf، بیت کوین چگونه کار میکند، آموزش بیت کوین، ساتوشی ناکاموتو اهل کجاست، پول دیجیتالی، پول مجازی، ارزهای دیجیتالی، ارز دیجیتالی چیست، ارز دیجیتال چیست، خرید و فروش ارز دیجیتالی، قیمت ارزهای دیجیتالی، خرید آنلاین ارز دیجیتال، انواع ارز دیجیتال، ارز دیجیتال در ایران، بیت کوین چیست، بیت کوین چیست و چه کاربردی دارد، بیت کوین bitcoin، Bitcoin،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.