دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب راهنمای ساخت سایت؛ همه آنچه که درباره طراحی یک وب‌سایت باید بدانید

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب راهنمای ساخت سایت؛ همه آنچه که درباره طراحی یک وب‌سایت باید بدانید

کتاب راهنمای ساخت سایت؛ همه آنچه که درباره طراحی یک وب‌سایت باید بدانید نوشته‌ی مهران منصوری فر، به معرفی تمام اجزای سایت و چگونگی راه‌اندازی آن با کمترین هزینه می‌پردازد.

با گسترش وب و جهانی شدن اینترنت، امروزه ساخت سایت و مدیریت آن، از حالت انحصاری درآمده و هر کسی می‌تواند سایت مخصوص به خود یا کسب و کارش را داشته باشد. روزگاری نه چندان دور ساخت سایت شخصی یا کاری، برای هر کسی مقدور نبود. تنها سازمان‌های بزرگ و شرکت‌های فناوری، از وب‌سایت‌ها بهره می‌بردند. اما در یک دهه گذشته اینترنت جهان ما را متحول کرده و هیچ حد و مرزی نمی‌شناسد. هر نوع اطلاعاتی که می‌خواهید را به کمک اینترنت و البته وب‌سایت‌ها، می‌توانید به دست آورید. از خواندن یک خبر گرفته تا خرید‌های اینترنتی که با چند کلیک انجام می‌شوند، همگی را مدیون وب‌سایت‌ها و شبکه جهانی اینترنت هستیم.

در بخشی از کتاب راهنمای ساخت سایت؛ همه آنچه که درباره طراحی یک وب‌سایت باید بدانید می‌خوانیم:

وب سایت اینترنتی چیست؟
سایت اینترنتی یک محیط آنلاین است، که دامنه یا آدرس مخصوص به خود را دارد و اطلاعات، محتوا و خدمات خود را به صورت آنلاین در اختیار کاربران وب قرار می‌دهد. هر سایت به عنوان یک واحد اطلاعاتی مستقل شناخته می‌شود. برای ساختن سایت نیاز به یک وب سرور، دامنه یا آدرس سایت و یک سیستم مدیریت محتوا است. محتوای هر وب سایت شامل متن، تصاویر، فایل صوتی، فایل ویدئویی، سایر انواع داده یا ترکیبی از آن‌ها می‌باشد. 
برای هر منظوری می‌توان یک سایت اینترنتی طراحی کرد. هر شخص، سازمان و شرکت می‌تواند، سایت مخصوص به خود را داشته باشد و محدودیتی برای داشتن سایت وجود ندارد.

کلمات کلیدی: ویژگی وب سایت خوب، ویژگی های یک سایت موفق، ویژگی سایت تجاری، محتوای یک سایت خوب، ویژگی های یک سایت تجاری خوب، ویژگی یک طراحی سایت خوب، مشخصات یک سایت حرفه ای، ظاهر یک سایت خوب، ویژگی های وب سایت خوب، ویژگی های سایت خوب، ویژگی های یک سایت موفق، طراحی سایت موفق، دانلود رایگان کتاب، دانلود کتاب با لینک مستقیم، دانلود کتاب برای موبایل، آموزش طراحی وب سایت pdf، pdf آموزش طراحی سایت، طراحی سایت pdf، طراحی سایت اینترنتی رایگان، کتاب طراحی سایت pdf، آموزش ساخت سایت،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.