دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب غلبه بر شیطان

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب غلبه بر شیطان

ناپلئون هیل در کتاب غلبه بر شیطان در قالب مصاحبه‌ای بین خود و شیطان یا همان نیمه‌ی تاریک وجود، قصد دارد تا از اسرار دستیابی به موفقیت و آزادی پرده بردارد و مهم‌ترین موانع انسان در دستیابی به اهداف شخصی را تحلیل می‌کند.

غلبه بر شیطان به‌هیچ‌وجه نخستین کتابی نبود که هیل دربارۀ مذهب می‌نوشت. در واقع، پس ‌از اینکه قانون موفقیت را در سال 1928 به چاپ رساند، نامه‌های انتقاد‌آمیزی به‌خاطر موضعش پیرامون مدرسه و مذهب دریافت کرد. در کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید و طی فصلی با عنوان «ارواح ششگانۀ ترس» می‌نویسد ترس از مرگ در اکثر موارد می‌تواند موجب تعصب مذهبی شود. هیل در این فصل از کتاب کلاسیک پرفروشش حرف‌های بسیاری دربارۀ علمای دینی دارد.

در بخشی از کتاب غلبه بر شیطان می‌خوانیم:

ندا چندان واضح و شفاف بود که امکان نداشت اشتباه کرده باشم. لب کلامش این بود که «زمان آن رسیده تا نگرش فیلسوفانۀ موفقیت را که به پیشنهاد کارنگی شروع کرده‌ای به سرانجام برسانی. فوراً به خانه برگرد و اطلاعاتی را که در ذهنت جمع کرده‌ای به نوشته‌هایت منتقل کن.» باید گفت «خود دیگر» من بیدار شده بود.

کاملاً ترسیده بودم. این تجربه شبیه هیچ‌یک از تجربه‌های قبلی‌ که با آن‌ها مواجه شده بودم نبود. برگشتم و قدم‌هایم را تند کردم تا به خانه رسیدم. به‌محض آنکه به خانه رسیدم، سه پسر کوچکم را دیدم که از پنجره به خانۀ همسایه و بچه‌هایشان که مشغول تزئین درخت کریسمس بودند نگاه می‌کردند.

کلمات کلیدی: موفقیت شخصی، تفکر نوین، موفقیت در زندگی، کتاب غلبه بر شیطان ناپلئون هیل، دانلود کتاب غلبه بر شیطان، تغییر زندگی، رسیدن به موفقیت، راهنمای موفقیت، راه های موفقیت، رسیدن به خواسته ها، روشهای موفقیت، تغییر در خود، راهنمای موفقیتهای فردی، راز موفقیت، موفقیت در کار، موفقیتهای فردی، رسیدن به هدف، راه و رسم زندگی، اسرار موفقیت، خودسازی، هدف داشتن، هدف گذاری، داستان موفقیت، خودشناسی، جنبه های روانشناسی موفقیت، Outwitting the devil، the secret to freedom and success، Napoleon Hill،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.