دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب راهنمای انتخاب

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب راهنمای انتخاب

محسن صدیقی مشکنانی در کتاب راهنمای انتخاب، سعی دارد تا در کمال سادگی و اختصار، شما را برای انتخاب بهترین و سریع‌ترین تصمیمات زندگی‌تان آماده کند.

این کتاب راه‌های میانبُر عملی را در اختیار شما قرار می‌دهد. با اینکه هیچ تضمینی برای کار کردن قطعی آن‌ها وجود ندارد، اما معمولاً کار می‌کنند. محسن صدیقی مشکنانی در کتاب راهنمای انتخاب در تلاش است تا در کمال سادگی و اختصار، شما را برای انتخاب بهتر، سریع‌تر و ارزان‌تر آماده کند. او ابتدا توجه شما را به انتخاب‌های مهم زندگی که در موارد ناآگاهانه گرفته می‌شوند، جلب می‌کند و سپس نقش نشانه‌ها و نشان دهنده‌ها در انتخاب را مورد مطالعه و بررسی قرار می‌دهد.

در بخشی از کتاب راهنمای انتخاب می‌خوانیم:

- فرض کن می‌خوای یه هدیه بخری؛ به جای هدیه ممکنه بگی پیرهن؛ یا حتّی پیرهن آستین کوتاه؛
- با انتخاب نوع، حالا می‌تونی از بین تمام عناصر این نوع، اقدام کنی؛
- وقتی که ویژگی خاصی رو روی یه نوع در نظر می‌گیری، به این معنیه که روی تک تک عناصر این نوع، باید قابل اعمال باشه؛
- برای همینه که کار ساده می‌شه؛
- چون به جای کار کردن روی تک تک موردها، فقط یه بار، روی کلِ نوع، انتخاب می‌کنی

کلمات کلیدی: موفقیت شخصی، راه و رسم زندگی، مجموعه مهندسی و مدیریت زندگی، مهمترین انتخاب زندگی، انتخاب درست، انتخاب مهم، مدیریت زندگی شخصی، مدیریت در زندگی شخصی، چگونه زندگی خود را مدیریت کنیم، انتخاب مسیر زندگی، توانایی های مدیریتی، نکات مدیریتی، موفقیت در زندگی شخصی و کاری، مهارت تصمیم گیری، تصمیم گیری درست، اهمیت تصمیم گیری، تصمیم گیری در زندگی، تصمیم گیری صحیح، انواع تصمیم گیری، شیوه تصمیم گیری، مهارت حل مسئله و تصمیم گیری، تعریف تصمیم گیری، تصمیم گیری چیست، روش تصمیم گیری سریع، عدم تصمیم گیری درست، درمان عدم تصمیم گیری، ضعف در تصمیم گیری، موفقیت در زندگی، راهنمای موفقیت،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.