دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب انگیزه، موتور محرک عمل به دانسته‌ها

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب انگیزه، موتور محرک عمل به دانسته‌ها

کتاب انگیزه، موتور محرک عمل به دانسته‌ها نوشته‌ی مریم رستگاری، 25 روش برای ایجاد انگیزه به شما یاد می‌دهد.

افراد بسیاری هستند که در زندگی موفق نیستند، نه بخاطر اینکه استعداد، مهارت یا توانایی ندارند، بلکه بخاطر اینکه انگیزه کافی ندارند و خیلی زود خسته می‌شوند و به بهانه‌های مختلف کاری که انجام می‌دهند را رها می‌کنند. 

یقیناً داشتن امید در شرایط سخت زندگی کار آسان و راحتی نیست. بی‌شک بزرگ‌ترین هنر هر انسانی امیدوار بودن در شرایط سخت و دشوار زندگی است. 

عواملی وجود دارند که نه تنها ما را به فعالیت وا می‌دارند بلکه فعالیت ما را به سوی هدف خاصی سوق می‌دهد. روانشناسان این عوامل را انگیزه می‌نامند. بنابراین می‌توان گفت که انگیزه در زندگی موجود زنده جایگاه بسیار مهمی دارد و اولین عنصر تشکیل دهنده‌ی رفتار است. انگیزه است که دانشجویی را وادار می‌کند تا ساعت‌ها به مطالعه‌ی روانشناسی بپردازد، دانشجوی دیگر در آزمایشگاه به کشف و مشاهده‌ی میکروب‌ها مشغول می‌شود و دانشجوی سوم به ورزش یا هنر روی می‌آورد.

کلمات کلیدی: روانشناسی ایجاد انگیزه، روانشناسی انگیزه، ایجاد انگیزه در زندگی، ایجاد انگیزه، چگونه انگیزه خود را قوی کنیم، انگیزه در روانشناسی، انگیزه داشتن، انگیزه چیست pdf،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.