دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب چهار داستان هولناک از نویسندگان مختلف

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب چهار داستان هولناک از نویسندگان مختلف

کتاب چهار داستان هولناک از نویسندگان مختلف، داستان‌های هراسناک و خواندنی از نویسندگان مشهور آمریکایی و بریتانیایی با نثری جذاب و پایانی غیرمنتظره دربردارد.

کتاب حاضر شامل داستان بره‌ای برای سلاخی از نویسنده‌ی مشهور بریتانیایی رولد دال، داستان قوری برنجی اثر تیم میسی آمریکایی که فیلمی با همین نام بر اساس این داستان ساخته شد، آخرین دور اثر فیلمنامه نویس آمریکایی ایوان هانتر و داستان جذاب و خواندنی کارت اسرارآمیز اثر کلولند مافت.

در بخشی از چهار داستان هولناک از نویسندگان مختلف می‌خوانیم:

اتاق گرم و تمیز و پرده‌ها کشیده شده بود. دو چراغ روی میز، صورت زن و صندلی خالی روبرویش را روشن کرده بودند. روی میز کوچکی پشت سر او، دو لیوان بلند، به همراه ظرف آب گازدار، بطری ویسکی و مکعب‌های تازه‌ی یخ در ظرف مخصوص نگهداری آن‌ها، قرار داشت. ماری مالونی منتظر بود شوهرش از محل کار بازگردد. حال بار دیگر می‌توانست به ساعت دیواری خیره شود، البته بدون نگرانی، فقط برای لذت بردن از این فکر که هر دقیقه‌ای که می‌گذرد، زمان رسیدن شوهرش را نزدیک‌تر می‌کند. در حال و هوای اطراف زن و هر چه که انجام می‌داد حسی مانند یک لبخند محو و آرام بود.

هنگامی که روی کار خیاطی‌اش خم می‌شد نوعی حالت کنجکاوی و آسودگی در شکل پایین انداختن سرش بود. پوستش، از آنجایی که ششمین ماه حاملگی را می‌گذراند، نیم شفافیتی فوق العاده پیدا کرده بود، لبانش نرم و چشم‌ها، با نگاه متین تازه‌شان، بزرگتر و تیره تر از قبل شده بودند. وقتی ساعت دیواری، ده دقیقه به پنج را نشان داد، او گوش فرا داد و چند دقیقه بعد، مثل همیشه سر وقت، صدای چرخ‌ها را روی سنگریزه‌های بیرون از خانه شنید و سپس صدای بسته شدن درب اتومبیل، بعد گامهایی که از پنجره گذشتند و کلیدی که در قفل چرخید به گوش رسید. زن کار خیاطی‌اش را کنار گذاشت، برخاست و جلو رفت تا هنگامی که وارد می‌شود او را ببوسد.

کلمات کلیدی: دانلود داستان ترسناک خارجی، داستان ترسناک خارجی رایگان، دانلود رایگان داستان ترسناک خارجی، داستان ترسناک خارجی دانلود، داستان کوتاه، دانلود داستان کوتاه، داستان ترسناک رایگان pdf، داستان ترسناکpdf کتاب ترسناک، داستان هیجان انگیز، دانلود داستان معمایی، داستان ترسناک خارجی، داستان کوتاه خارجی، دانلود داستان ترسناک، داستان ترسناک جدید، داستان ترسناک رایگان، دانلود داستان ترسناک رایگان، دانلود pdf داستان ترسناک رایگان، دانلود داستان کوتاه خارجی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.