دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب ایجاد انگیزه در فرزندان

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب ایجاد انگیزه در فرزندان

این کتاب در زمینه راه های ایجاد انگیزه در فرزندان میباشد.

انگیزه موتور حرکت انسانهاست  ما در محل تحصیل یا کارمان پیوسته رفتارهای گوناگون دیگران را می بینیم برخی همچنان که شادابی در چهره هایشان نمایان است، با گام هایی استوار حرکت می کنند. برخی دیگر، گویا کوله باری از غم و غصه بر دوش هایشان توان حرکت را از آنان گرفته، گام هایی آهسته و بی جان بر می دارند. این حالت ها را در کودکان و نوجوانان نیز می بینیم. برخی با شادابی درس می خوانند، در حالی که برخی دیگر چنین نیستند. به راستی این تفاوت رفتار از چه ناشی می شود.
روان شناسان دلیل این تفاوت ها را در انگیزه ی رفتار جست وجو می کنند ایشان انگیزه را عاملی می دانند که به فرد نیرو و توانایی می دهد. به عبارت دیگر، همه ی رفتارهای ارادی بشر به دلیل خاصی پدید می آید که می توان آن را انگیزه  خواند در این مبحث بر آن خواهیم بود تا روشهای صحیح و آسانی برای ایجاد انگیزه در کودکان و نوجوانان مطرح نماییم تا والدین عزیز با استفتده از این راهکارها بتوانند فعالیتهای فرزندان خود را در مسیر رشد و شکوفایی جهت بخشند.

کلمات کلیدی: ایجاد انگیزه، ایجاد انگیزه در کودکان، راه های افزایش انگیزه،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.