دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب صوتی کاری را که شروع کرده‌ای تمام کن

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی کاری را که شروع کرده‌ای تمام کن

کتاب صوتی کاری را که شروع کرده‌ای تمام کن نوشته‌ی پیتر هالینز، با تمرین‌هایی کاربردی به شما کمک می‌کند تا کارهای نیمه تمامتان را با اراده‌ای محکم به اتمام برسانید و به سوی زندگی ایده‌آل خود گام بردارید.

زندگی بسیاری از ما مملو از کارهای نیمه‌تمام، تصمیمات به سرانجام نرسیده و نیت‌های رها شده است. به راستی چه اتفاقی رخ می‌دهد که ما نمی‌توانیم آنچه را که آغاز کرده‌ایم به پایان برسانیم؟ پیتر هالینز (Peter Hollins) در کتاب منحصربه‌فرد خود، کاری را که شروع کرده‌ای تمام کن (Finish what you start)، به شما مهارتی را می‌آموزد که از آنچه که فکر می‌کنید، باارزش‌تر است: هنر نتیجه گرفتن از طریق اقدام کردن و داشتن انضباط فردی.

در بخشی از کتاب کاری را که شروع کرده‌ای تمام کن می‌خوانیم:

پشتکار جاده‌ی پردست‌اندازتری است، اما منافعی که می‌تواند به‌ همراه داشته باشد ارزش جنگیدن در این راه را دارد. اگر عادت پشتکار را در خودت پرورش دهی، می‌توانی بهره‌وری‌ات را افزایش دهی، از هر فرصتی بیشترین بهره را ببری و تاحدامکان استعدادهایت را بشناسی. اهداف شغلی و تحصیلی‌ات به‌جای این‌که رؤیاهای واهی باشند و منجر به سرخوردگی شوند، راهنمای واقعی زندگی‌ات می‌شوند.

کلمات کلیدی: کتاب تمام کن آنچه آغاز کردی را‮‬‫، کتاب پرفروش، ایجاد انگیزه، اراده و پشتکار، اهمال کاری، پیتر هولینز، Finish what you start، Peter Hollins، موفقیت شخصی، خودسازی، کتاب شروع کردی تمومش کن، کتاب هنر پشتکار عمل اجرا و خودتنظیمی،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.