دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب نقش و جایگاه سیستم‌های هوشمند در صرفه‌جویی انرژی ساختمان

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب نقش و جایگاه سیستم‌های هوشمند در صرفه‌جویی انرژی ساختمان

کتاب نقش و جایگاه سیستم‌های هوشمند در صرفه‌جویی انرژی ساختمان نوشته‌ی محمدرضا مهربان فر، به بررسی عوامل شناخته شده‌ای که تا به امروز تاثیر بسزایی در صرفه‌جویی انرژی ساختمان داشته‌اند، می‌پردازد.

بهینه‌سازی انرژی در ساختمان بدین معنی است که تمام عملیات ساختمانی، مصالح، تجهیزات و فن آوری‌های بکار رفته در آن می‌بایست از دیدگاه و منظر انرژی طراحی و ساخته شود و تمامی دست‌اندرکاران صنعت ساختمان اعم از مهندسین مشاور، طراح و مجریان می‌بایست این موضوع را سرلوحه و پایه کار خود بدانند.

به عبارتی برای رسیدن به این نقطه که ساختمان‌های تولید شده در صنعت ساختمان در حوزه انرژی نه تنها باید کم مصرف باشند بلکه مولد انرژی نیز باید باشند، نیاز به یک عزم راسخ و کار تیمی و هماهنگی بین تمامی دست‌اندرکاران این صنعت بزرگ دارد. از آنجایی که پارامترهای زیادی در کاهش مصرف انرژی ساختمان دخیل هستند، نمی‌توان یک نسخه و دستورالعمل خاص را برای این موضوع تدوین نمود ولیکن می‌توان حداکثر توجه، برنامه‌ریزی و هماهنگی را در ساخت و ساز یا به عبارتی تولید آن‌ها اعمال نمود. بدین منظور عوامل شناخته شده‌ای که تا به امروز تاثیر بسزایی در این مهم داشته‌اند را در این کتاب مورد بررسی قرار می‌دهیم.

کلمات کلیدی: معماری سالم پایدار، روش های صرفه جویی در ساختمان، مهندسی ساختمان، راه های صرفه جویی در مصرف انرژی، صرفه جویی در مصرف انرژی در ساختمان، راه های صرفه جویی در مصرف گاز، راه های کاهش مصرف انرژی در ساختمان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.