دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب راهنمای نقشه‌های ذهنی مصور

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب راهنمای نقشه‌های ذهنی مصور

کتاب راهنمای نقشه‌های ذهنی مصور نوشته‌ی رضا سیدین، برای اولین بار در ایران روشی کاملاً خلاقانه، نوآورانه و علمی جهت یادگیری مطالب و اطلاعات مختلف ارائه می‌دهد.

نقشه‌های ذهنی مصور تحولی در سبک یادگیری هستند. در این کتاب با مفهوم، مزایا، ساختار و نحوه‌ی خواندن این گونه نقشه‌ها آشنا می‌شوید.

در بخشی از کتاب راهنمای نقشه‌های ذهنی مصور می‌خوانیم:

نقشه‌ی ذهنی مصور عبارت است از ابزاری مفید که مفاهیم یک حوزه و موضوع را به سادگی و شیوایی ارائه می‌نماید. اساساً یک نقشه ذهنی مصور، اطلاعات هر موضوع را به صورت بسته‌های کوچک و قابل درک و فهم، دسته‌بندی می‌کند و باعث می‌شود که مغز به راحتی آن‌ها را در خود ذخیره‌سازی کرده و مجدداً به راحتی آن‌ها را به خاطر بیاورد. نقشه ذهنی مصور فقط یک نقشه ذهنی نیست اما، شباهت زیادی به مفهوم این نقشه دارد. یک نقشه ذهنی مصور در واقع یک مدل نقشه ذهنی است که با اشکال و فرم‌های مختلف ترکیب شده است. یا می‌توان گفت که ترکیبی از نقشه‌های ذهنی، نقشه‌های مفهومی و فلوچارت می‌باشد.

کلمات کلیدی: مدیریت ذهن، مغز انسان، تصویرسازی ذهنی، کاربرد نقشه ذهنی، طراحی نقشه ذهنی، آموزش تصویرسازی ذهنی، تصویر سازی ذهنی چیست، چگونه تصویر سازی ذهنی کنیم، شناخت ذهن، تفکر خلاق، خلاقیت، مفهوم خلاقیت، تفکر نوین، دانلود کتاب نقشه ذهنی + pdf، تغییر در خود، تقویت ذهن، کنترل ذهن، ذهن انسان، نقشه ذهنی، مزایای نقشه ذهنی، آموزش نقشه ذهنی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.