دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب پرورش مهارت‌های شناختی و خلاق کودک

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب پرورش مهارت‌های شناختی و خلاق کودک

کتاب پرورش مهارت‌های شناختی و خلاق کودک از دروس پایۀ دوازدهم رشته‌ی تربیت کودک فنی و حرفه‌ای است و به آموزش مباحثی از قبیل: پرورش توانمندی‌های شناختی کودک، پرورش حواس کودک، پرورش شناخت کودک از محیط طبیعی، پرورش کودک برای درک مفاهیم ریاضی و توسعه ویژگی‌های تفکر خلاق کودک می‌پردازد.

در بخشی از کتاب پرورش مهارت‌های شناختی و خلاق کودک می‌خوانیم:

توانمندی‌های شناختی ما در طول عمرمان در حال تغییر و تحول است. برای مثال کودکان خردسال ممکن است فقط بتوانند برای مدت کوتاهی پشت میز آرام بنشینند و به صحبت‌های مربیشان توجه کنند؛ اما مهارت توجه در فرایند رشد تغییر می‌کند تا جایی که بزرگسالان قادر می‌شوند برای مدت طولانی به مطالب معلم یا استاد خود توجه کنند.

برخی محققان علاقه دارند تغییرات توانمندی‌های شناختی در گذر زمان را مطالعه کنند و این تغییرات را در قالب جداول رشد شناختی ارائه دهند. البته در مقابل، برخی از متخصصان ارائۀ جداول رشد شناختی را بسیار چالش برانگیز می‌دانند، چرا که اولاً کارکردهای شناختی، توانمندی‌های بسیار پیچیده‌ای هستند، ثانیاً این کارکردها در کودکان با سرعت قابل توجهی در حال تغییر و تحول هستند. در عین حال، مطالعۀ این جداول کمک می‌کند تا بدانیم در هر سن چه انتظاراتی از کودک داشته باشیم و همچنین چگونه بازی و فعالیت‌هایی طراحی کنیم که متناسب با سطح رشد شناختی کودکان باشد.

کلمات کلیدی: پرورش مهارت های کودک، روانشناسی کودک، روانشناسی کودک کتاب، مهارت های اجتماعی کودکان، انواع مهارت های اجتماعی کودکان، تعریف مهارت های اجتماعی، آموزش مهارت های اجتماعی به کودکان pdf، مهارت های عاطفی کودکان، رشد عاطفی و اجتماعی کودک، ویژگی های عاطفی کودکان، پایه دوازدهم، رشته تربیت کودک، دانلود رایگان کتاب، دانلود رایگان کتاب pdf، دانلود کتاب با لینک مستقیم، دانلود کتاب برای موبایل،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.