دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب کاهش عوامل مخرب کوتاه مدت آب و هوایی از طریق تغییر رژیم غذایی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب کاهش عوامل مخرب کوتاه مدت آب و هوایی از طریق تغییر رژیم غذایی

کتاب کاهش عوامل مخرب کوتاه مدت آب و هوایی از طریق تغییر رژیم غذایی فرصتی ارزشمند برای حفظ امنیت جهانی غذا و محافظت از کشورهای آسیب‌پذیر در برابر تغییرات آب و هوایی در اختیار شما قرار می‌دهد.

کشورهایی که بیش از همه نسبت به تغییرات آب و هوایی آسیب‌پذیرند، شامل بخش اعظمی از آفریقا، جزایر کم ارتفاع و جزایری که برای آبیاری و تأمین آب آشامیدنی وابسته به یخچال‌های طبیعی (که اکنون با سرعت در حال آب شدن هستند) می‌باشند که خواستار توافق برای تغییر آب و هوایی بوده‌اند، تا افزایش دما را به کمتر از C°1.5 و یا حتی C°1 محدود نمایند تا از مردم کشور خود و معیشت‌شان و نیز امنیت غذایی محافظت نمایند.

در بخشی از کتاب عوامل مخرب کوتاه مدت آب و هوایی از طریق تغییر رژیم غذایی می‌خوانیم:

"این عقیده که آزاد شدن گاز دی اکسید کربن (CO2) به خاطر دخالت‌های بشر در طبیعت، ممکن است آب و هوا را به مدت صدها هزار سال تحت تأثیر قرار دهد، هنوز به اطلاع عموم مردم نرسیده است. "

این بدین معنی است که اگرچه کاهش دی اکسید کربن (CO2) در دراز مدت ضروری است و در کوتاه مدت، از وقوع گرمایش بیشتر جلوگیری خواهد نمود، اما هیچ میزانی از سرمایه گذاری در زمینه انرژی تجدید پذیر، خودروهای برقی و غیره، در حقیقت شروع به ایجاد خنک سازی در این نسل (در کوتاه مدت) نخواهد نمود. بنابراین، در صورتی که کاهش انتشار عوامل کوتاه مدت (گازهای گلخانه‌ای دارای عمر کوتاه در جو) اهمیت داشته باشد، راه حل‌های دیگر علاوه بر کاهش انتشار دی اکسید کربن، اساسی خواهد بود.

کلمات کلیدی: امنیت غذایی+pdf، تاثیر آب و هوا بر سلامتی انسان، آب و هوا و سلامت، تاثیر اب و هوا بر سلامت، علت تغییرات آب و هوایی، آب و هوا چگونه تغییر می کند، تاثیر آب و هوا بر زندگی انسان، امنیت غذایی در جهان، دانلود رایگان کتاب، دانلود کتاب با لینک مستقیم، دانلود کتاب برای موبایل،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.