دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب جنایت کاران

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب جنایت کاران

کتاب جنایت کاران نوشته‌ی پژمان پروازی، ماجرای پرونده‌ای پر از ابهام و پیچیدگی است که با ناکامی یا برکناری بسیاری از متخصصان جرم شناسی، لاینحل باقی مانده و بنابراین برای رسیدن به نتیجه، بررسی آن به کارآگاه با تجربه‌ای به نام "مندل " واگذار می‌شود.

مندل پس از مدتی در می‌یابد که این پرونده با قبلی‌ها به طور محسوسی تفاوت دارد و هربار می‌رود تا با استفاده از شگردهایی که در ذهن توانمندش دارد به سرنخ اصلی برسد، دستی مرموز با شیوه‌های مخوف از جمله کشتن همکارانش، او را متوقف می‌سازد. او اما تصمیم گرفته به هر قیمتی که شده این مسیر را ادامه بدهد...

پژمان پروازی را بیشتر بشناسیم:

نویسنده این کتاب، پژمان پروازی فارغ‌التحصیل رشته‌ی ادبیات‌نمایشی و همین طور دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی فیلمسازی است که در زمینه‌ی نگارش فیلمنامه، نمایشنامه و کارگردانی فیلم و تئاتر صاحب چندین اثر می‌باشد. از جمله فیلم‌های او می‌توان از توهم، وارث، تابلو، وقت‌قرار، روی دیوار ننویس، مرگ کوپن فروش و… نام برد. این نویسنده با نشریات مختلفی از جمله روزنامه‌ی همشهری، ماهنامه‌های نمایش و صحنه و چندین نشریه‌ی دیگر در زمینه‌ی نقد نمایش‌های اجرا شده همکاری داشته است و در سال ۱۳۸۴ خورشیدی نیز در شمار سه نفر کاندید منتخب انجمن تئاتر برای دریافت جایزه‌ی بهترین منتقد قرار گرفته است.

از او مجموعه داستان (من و چخوف)، مجموعه اشعار (فصل عاشقی)، چند نمایشنامه (اعتراف، واکنش، مهمانی، آقای توک، یک داستان مجزا)، فیلمنامه (در پایان و فیلمنامه‌های فیلم‌هایی که خودش کارگردانی کرده) و چند رمان نیز منتشر گردیده است که می‌توان به رمان‌های "شبح"  و "تمساح " که جلد اول و دوم از مجموعه پرونده‌های جنایی کارآگاه رسولی هستند اشاره کرد.

او در حال حاضر مشغول نگارش یک نمایشنامه‌ی پرهیجان دیگر است که به زودی منتشر خواهد شد. 
همچنین کتاب نظری این نویسنده با نام "از داستان تا درام"، راهنمایی است تا دانشجویان و علاقمندان رشته‌ی نمایش بتوانند داستان دلخواه خود را به یک نمایشنامه‌‌ی جذاب مبدل نمایند. 

کلمات کلیدی: رمان فارسی، داستان فارسی، دانلود رمان هیجان انگیز، داستان ایرانی، دانلود رمان جدید، داستان کارآگاهی، رمان pdf، دانلود pdf رمان، رمان ایرانی pdf، دانلود رمان جنایی، رمان جنایی، دانلود رمان جنایی ایرانی، داستان جنایی، دانلود داستان جنایی، دانلود رمان رایگان، رمان، دانلود رمان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.