دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب اشارات و تنبیهات: جستارهای به هم پیوسته نظری در قلمروهای اقتصادی سیاست امروز ایران

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب اشارات و تنبیهات: جستارهای به هم پیوسته نظری در قلمروهای اقتصادی سیاست امروز ایران

کتاب اشارات و تنبیهات: جستارهای به هم پیوسته نظری در قلمروهای اقتصادی سیاست امروز ایران مجموعه‌ای از مقالات و گفتارهای شهریار زرشناس درباره‌ی قلمروهای اقتصاد و سیاست امروز ایران است. این اثر به شناخت اوضاع فرهنگی و فکری جامعه کمک می‌کند و نویسنده سعی دارد پرده‌ای از تهاجم فرهنگی غرب و طرفداران آن را در کشور بردارد.

در بخشی از کتاب اشارات و تنبیهات می‌خوانیم:

در عالم مدرن همان‌گونه که افراد در رقابت و کشمکش و ستیز و تضاد با یکدیگر بر سر منفعت طلبی و سودجویی به سر می‌برند [کشاکش یک فرد که تجسم یک اتم نفسانی است با فرد یا افراد دیگر که هر یک تجسم یک اتم نفسانی هستند]؛ طبقات اقتصادی - اجتماعی هم که هر یک به طریقی بیانگر وجه و وجوه و شأن و شئونی از نفس اماره‌ی جمعی بشر مدرن هستند.

[نفس اماره فردی و جمعی بشر مدرن، هر دو در ذیل عین ثابت انسان مدرن و صورت مثالی انسان بورژوا ظاهر گردیده‌اند و رجوع به آن‌ها دارند] با یکدیگر در رقابت‌ها و تضادهای منفعت طلبانه و سودمحورانه درگیر هستند. بی‌تردید همراهی با مظلومان و محرومان اجتماعات مدرن به انگیزه‌ی آرمان‌های عدالت‌خواهانه و نیز استفاده از روند فزاینده‌ی تضادهای طبقاتی به منظور تسریع انقراض عالم مدرن و تسریع فروپاشی اجتماعات مدرن، اموری بسیار نیک و ضروری هستند.

کلمات کلیدی: اقتصاد ایران pdf، مقالات اقتصادی pdf، مقاله سیاسی رایگان، سیاست اقتصادی ایران، اقتصاد سیاسی، سیاست اقتصادی، سیاست و اقتصاد، رابطه اقتصاد و سیاست، ارتباط سیاست و اقتصاد، دانلود کتاب اقتصاد، اقتصاد ایران، کتاب اقتصاد، بهترین کتاب های اقتصادی، اقتصاد کتاب، اقتصاد چیست، اقتصاد روز، بازار اقتصاد، علم اقتصاد،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.