دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب اقتصاد مقاومتی از نگاهی دیگر

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب اقتصاد مقاومتی از نگاهی دیگر

سیف اله جشن ساز در کتاب اقتصاد مقاومتی از نگاهی دیگر، سعی داشته تا در حد استطاعت و به دور از مباحث پیچیده و گمراه کننده علم اقتصاد، با زبانی خودمانی مواردی از مقدمات و ملزومات اقتصاد مقاومتی و آفت‌های آن را بیاورد و همچنین مواردی که غفلت از آن‌ها موجب اتلاف سرمایه‌های کشور می‌شود.

بعد از ده سال از مطرح شدن اقتصاد مقاومتی، چون مردم کاری و نتیجه‌ای از آن ندیده‌اند، این سیاست تبدیل شده است به سیاستی صرفا شعاری و مسئولینی هم گه‌گاهی این شعار را برای تملق و چاپلوسی با حرارتی تصنعی تکرار می‌کنند. اصلی‌ترین علت ناموفق بودن سیاست اقتصاد مقاومتی، مهیا نبودن و مهیا نکردن مقدمات و شرایط اساسی آن است حتی شرایطی که به ظاهر هیچ ارتباطی با اقتصاد نداشته باشند اما قطعا بر اقتصاد اثر می‌گذارند.

مسائل و موضوعات هر جامعه‌ای قابل جدا شدن از هم نیستند بلکه در هم تنیده‌اند و در این میان اقتصاد بیشتر از آنکه بر دیگر موضوعات اثر می‌گذارد، تاثیر می‌پذیرد. در واقع، کیفیت اقتصاد هر جامعه‌ای بیشتر معلول و نتیجه دیگر موضوعات آن جامعه است. لذا باید علت مشکلات اقتصادی را در جاهای دیگری غیر از اقتصاد جستجو کرد که مغفول می‌مانند. باید بسیاری از چیزها درست شوند تا اقتصاد درست شود (یعنی مسائل سیاسی، فرهنگی و اجتماعی). لذا برای ترسیم فضایی که اقتصاد مقاومتی برای محقق شدن می‌طلبد، باید مباحث و موضوعات دیگری را پی گرفت.

کلمات کلیدی: مفاهیم اقتصاد مقاومتی، اقتصاد مقاومتی چیست pdf، ارکان اقتصاد مقاومتی، رشد اقتصادی در ایران، کتاب اقتصاد، بهترین کتاب های اقتصادی، اقتصاد کتاب، اقتصاد چیست، اقتصاد روز، بازار اقتصاد، دنیای اقتصاد، اقتصاد ایران pdf، دانلود کتاب اقتصاد، آینده اقتصاد ایران، اقتصاد روز ایران، اقتصاد ایرانی، بازار اقتصاد ایران، اقتصاد ایران، تحولات اقتصادی ایران، بازارهای اقتصاد ایران،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.