دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب توسعه اقتصادی

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب توسعه اقتصادی

اخیراً‌ در سر هر کلاس، محفل دوستانه و یا محافل عمومی که بحث توسعه اقتصادی می شود. دانشجویان و غیر دانشجویان یک سؤال مشترک دارند، چرا در دنیایی که همه کشورها به توسعه اقتصادی رسیده اند،‌ کشورهای اسلامی در دام توسعه نیافتگی و تخریب قرار گرفته اند؟ 

تکرار این سؤال موجب شد تا کلیه یادداشت هایی که برای تدریس توسعه اقتصادی جمع آوری شده بود. با هدف پاسخی برای سؤال فوق دوباره نویسی شود. از طرفی در چند سال آینده تنها کشورهای اسلامی هستند که توسعه نیآفته اند. لذا باید تئوری های توسعه را معطوف به توسعه اقتصادی کشورهای اسلامی نوشت. این کتاب در این زمینه  فتح باب خوبی تا دیگران هم در زمینه  توسعه کشورهای اسلامی بیشتر بحث کنند. 

این کتاب می تواند بعنوان مرجع اصلی برای درس توسعه اقتصادی در مقطع کارشناسی و یا یکی از مراجع اصلی و کمکی برای مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری، مورد استفاده قرار گیرد.

کلمات کلیدی: توسعه اقتصادی، اقتصاد ایران، توسعه در کشورهای اسلامی، کشورهای توسعه یافته، اقتصاد در جهان سوم،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.