دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب عاشقانه‌های معبد سکوت

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب عاشقانه‌های معبد سکوت

کتاب عاشقانه‌های معبد سکوت نوشته محمدرضا زادهوش، دعوت‌نامه‌ای به جهان درون و دربرگیرنده‌ی مطالبی درباره‌ی خودپژوهی است.

انسان چرا درگیر دنیای بیرون شود تا دنیای درون را وانهد؟ آن‌قدر درگیر درون شود که غوغای بیرون را وانهد. این کتاب می‌کوشد شما را با دنیای درون خود درگیر کند.

آشنایی با دنیای درون، دیباچه‌ای برای آگاهی از خود، رسیدن به بلوغ فکری، اصلاح نفس، شجاعت دوری از عادت‌ها و شهامت بیرون آمدن از قالب‌ها به شمار می‌رود. با خودسازی می‌توان به تعمیق صلح، معنای واقعی عشق، شیوه‌های تاثیرگذار نیایش، دوری از نادرستی‌ها، گزینش استاد و هم‌راهان خوب برای پیمودن مسیر زندگی، دست یافت، از رقابت دور شد، غوغای بیرون را وانهاد و برتری‌طلبی و جدال را فروگذاشت.

خودساختگی یعنی دوری از خود ساختگی. ساختن خودی بر پایه آموزه‌های الهی و از میان برداشتن خوذی که آن را زیر فشار جامعه ساخته‌ایم. خودسازی، شجاعت و مهارت ویژه خود را می‌خواهد. انسانی شجاع است که بتواند خود باشد و توانایی‌های خود را بپذیرد. برای سالک راه خودسازی، تنفس درست، سکوت و بی‌ذهنی، ارزشی بزرگ دارد. حتی یک استاد چیره‌دست موسیقی، یک انسان خوش‌سخن و یک مدرس عالی فن بیان، ارزش سکوت را می‌شناسد. با سکوت می‌توان به آرامش دست یافت و خود را از زیر بار اغتشاش، رها کرد. هنگامی که سالک در پی سکوت رفت، سکوت نیز در پی او خواهد رفت و دست نوازش خود را حتی در جایی شلوغ، بر سر او خواهد کشید.

کلمات کلیدی: کتاب خودشناسی pdf، بهترین کتاب خودشناسی، کتاب خودسازی، خودشناسی pdf، شناخت خود، شناخت شخصیت خود، راه شناخت خود چیست، مراحل شناخت خود، بهترین کتاب در مورد خودشناسی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.