دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب ده درس ناشناخته انیشتین

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب ده درس ناشناخته انیشتین

کتاب ده درس ناشناخته انیشتین تألیف آکادمی مجازی باور مثبت، مجموعه نکات و جملات ارزشمند انیشتین را مورد بررسی قرار می‌دهد و برای درک بهتر و بیشتر این موارد را با علوم موفقیت، اشعار، منابع قرآنی و نهج‌البلاغه تطبیق می‌دهد تا کاملاً با شخصیت توحیدی وی آشنا شوید.

در بخشی از کتاب ده درس ناشناخته انیشتین می‌خوانیم:

انیشتین می‌گه من هیچ استعداد خاصی ندارم، فقط عاشق کنجکاوی هستم، من کنجکاو هستم مثلاً برای پیدا کردن علت اینکه چگونه یک شخص موفق می‌شود مدت‌ها مطالعه می‌کنم و به همین خاطر به موفقیت رسیدم. 

سوالی که اینجا پیش می‌آد این سواله که من و شما کنجکاو چه چیزهایی هستیم؟ بیشتر دوست داریم در مورد چه چیزی تحقیق کنیم؟ دوست داریم در چه راستایی زندگی کنیم؟

انیشتین می‌گه شاید در نگاه اول این موضوع فقط یک نکته‌ی ساده باشه اما وقتی من در مورد یک موضوع کنجکاو می‌شم و شروع به تحقیق می‌کنم آروم آروم رشد می‌کنم و افکار و ذهنیتمو تغییر می‌دم، من یک موضوعی رو در زندگیم درک کردم شما در مورد هر چیزی کنجکاو باشید و اون موضوع رو دنبال کنید در اون موضوع شروع می‌کنی به ایده‌پردازی و خلاقیت شما بزرگ و بزرگتر می‌شه، و دقیقاْ اینجاست که به رشد و گسترش اون موضوع کمک می‌کنیم.

کلمات کلیدی: راهنمای موفقیت، دانلود کتاب موفقیت، روانشناسی موفقیت، عامل موفقیت، راه های موفقیت، رسیدن به موفقیت، موفقیت در زندگی، دانلود کتاب روانشناسی موفقیت،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.