دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آموزش جامع و کاربردی نرم افزار Excel 2010

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آموزش جامع و کاربردی نرم افزار Excel 2010

نویسندگان: مهندس شاهین شاکری و مهندس ندا مفاخری

نرم افزار مایکروسافت اکسل (Microsoft Excel)، یکی از نرم افزارهای بسته مجموعه آفیس (Office) محصول شرکت مایکروسافت است که در دسته برنامه های اداری (Desktop Application) این مجموعه قرار دارد.

برنامه اکسل که به آن برنامه صفحه گسترده هم می گویند نرم افزاری است که به وسیله آن می توان کار حسابداری را انجام داد. از این برنامه برای انجام محاسبات ریاضی و کشیدن نمودار به وسیله ابزارهای گرافیکی استفاده می شود. اکسل توانایی انجام محاسبات دشوار ریاضی را دارد و کمتر کسی است که برای ذخیره سازی و تجزیه و تحلیل اطلاعات حسابداری و یا ریاضی، از اکسل استفاده نکرده باشد.

 

کلمات کلیدی: آموزش جامع اکسل، آموزش اکسل، اکسل، آموزش جامع اکسل 2010، آموزش اکسل 2010، اکسل 2010، آموزش جامع Excel، آموزش Excel، Excel، آموزش جامع Excel 2010، آموزش Excel 2010، Excel 2010،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.