دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آموزش جامع اکسل 2010

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آموزش جامع اکسل 2010

کتاب آموزش جامع اکسل 2010 یک خودآموز تصویری است که شما را با تمام نکات و ریزه‌کاری‌های این نرم‌افزار کاربردی آشنا می‌کند.

این اثر ترجمه کتاب Teach Yourself Visually Excel است که در آوریل 2010 منتشر شده. ناشر این کتاب wiley از معتبر‌ترین و قدیمی‌ترین ناشران آموزشی در زمینه‌های گوناگون است. مجموعه کتاب‌های Teach Yourself Visually Excel انتشارات wiley با شعار "کمتر بخوانید، بیشتر بیاموزید" سعی دارد تا موضوع مورد بحث را بصورت خلاصه و کاربردی به شما ارائه دهد تا از خستگی ناشی از مواجه شدن با صفحات و مطالب آموزشی بکاهد.

در کنار مطالب مختصر، محیط گرافیکی و تمام رنگی کتاب شما را جذب می‌کند و با وجود ظاهر ساده و قابل فهم دارای محتوایی غنی است که این امر مرهون گروه طراحی کتاب می‌باشد.

کلمات کلیدی: آموزش جامع اکسل، آموزش اکسل، اکسل، آموزش جامع اکسل 2010، آموزش اکسل 2010، اکسل 2010، آموزش جامع Excel، آموزش Excel، Excel، آموزش جامع Excel 2010، آموزش Excel 2010، Excel 2010،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.