دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب چگونه فرمت عددی دلخواهمان را سریع در اکسل بسازیم؟

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب چگونه فرمت عددی دلخواهمان را سریع در اکسل بسازیم؟

در این ایبوک به بررسی فرمت عددی اکسل می پردازیم. ابزاری قدرتمند که شما با یادگیری الفبای آن می توانید به تعداد نامحدود فرمت عددی مختلف برای خویش بسازید. فرمت هایی که به راحتی و بدون هیچ زحمتی اعداد را به صورت سه رقم سه رقم از هم جدا کنید، به اعداد دارای شرایط خاص رنگ بندی و امکانات خاص دهید، اعداد را به صورت درصدی نمایش دهید، اعداد دارای اعشار را در یک ستون به صورتی قرار دهید که علامت اعشار در یک راستا باشد، برای واحد های پولی واحد پول به صورت خودکار اضافه شود، تعداد اعشار دلخواه بدون تایپ داشته باشید، اعداد را به تعداد عدد دلخواه گرد نمایید و هزاران حالت دیگر که با دانستن الفبای فرمت نویسی می توانید آنها را با توجه به کسب و کار خویش آماده نمایید.

با ما باشید تا قدم به قدم الفبای فرمت نویسی عددی را با مثال های تصویری با هم بررسی کنیم.

کلمات کلیدی: آموزش آفیس، آموزش ساخت فرمت عددی، آموزش ساخت فرمت عددی در اکسل، نرم افزار اکسل، Excel format cell، آموزش اکسل،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.