دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب 10 سؤال مهمی که هر انسان‌ موفقی از خود پرسیده ‌است

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب 10 سؤال مهمی که هر انسان‌ موفقی از خود پرسیده ‌است

کتاب 10 سؤال مهمی که هر انسان‌ موفقی از خود پرسیده ‌است به قلم وحید صادقی به شما کمک می‌کند تا بتوانید به‌واسطه پاسخ دادن به این سوالات به یک خودآگاهی در زندگی دست پیدا کنید.

در سال‌های اخیر سبک زندگی و رفتاری انسان‌های موفق همیشه مورد توجه بوده و افراد مختلف نسبت به آن توجه ویژه‌ای دارند. به‌طوری‌که بیشتر انسان‌ها دوست دارند بدانند که انسان‌های موفق چه مراحلی را سپری کرده‌اند و از چه الگوهای رفتاری پیروی می‌کرده‌اند که توانسته‌اند به موفقیت‌های بزرگ در زندگی خود دست پیدا کنند.

در خصوص عوامل موفقیت در زندگی، می‌توان موارد بی‌شماری را مطرح کرد که به نسبت شرایط و محیط، می‌تواند برای افراد مختلف متفاوت باشد. اما نکته‌ای که از قرن‌ها پیش خیلی مورد توجه بوده و نسبت به انجام آن خیلی توصیه‌شده است موضوع سؤال پرسیدن از خود است. شاید با شنیدن این جمله تعجب کنید، یعنی چه انسان از خودش سؤال بپرسد، مگر می‌شود انسان از خودش سؤال بپرسد؟ در جواب این پاسخ باید بگویم که بله همه ما انسان‌ها در طول روز بارها به‌طور ناخودآگاه از خودمان سؤال می‌پرسیم و به خودمان جواب می‌دهیم.

در بخشی از کتاب 10 سؤال مهمی که هر انسان‌ موفقی از خود پرسیده ‌است می‌خوانیم:

آیا از زندگی خود رضایت دارید یا نه؟ اگر از زندگی خود احساس رضایت ندارید، باید بگویم که شما در این جهان تنها نیستید و افراد زیادی هستند که نسبت به زندگی خودشان احساس رضایت ندارند. در اغلب اوقات وقتی از این افراد پرسیده می‌شود چه عاملی باعث می‌شود که رضایت شما از زندگی بیشتر شود؟ و یا اینکه چه اتفاقی باید رخ بدهد تا در زندگی احساس رضایت کنید؟ درصد بالایی از این افراد نمی‌توانند به دو سؤال بالا جواب مشخصی بدهند چون واقعاً نمی‌دانند که از زندگی خود چه می‌خواهند و به این مسئله اصلاً فکر نکرده‌اند چه عواملی باعث رضایت بیشتر آن‌ها از زندگی می‌شود؛ اما در مقابل درصد خیلی کمی از افراد هستند که می‌توانند به راحتی به دو سؤال بالا جواب بدهند و آن‌ها همان افرادی هستند که به این موضوع فکر کرده‌اند و می‌دانند که از زندگی خود چه می‌خواهند و این افراد برای زندگی خود برنامه و هدف مشخصی دارند و می‌دانند که واقعاً از زندگی چه چیزی می‌خواهند و به دنبال چه چیزی هستند.

افراد ناراضی اغلب اوقات بیشتر وقت‌شان را صرف فکر کردن به نخواستن‌ها می‌کنند و امیدوار هستند که روزی شرایط زندگی برای آن‌ها تغییر کند؛ اما متأسفانه این اتفاق کمتر رخ می‌دهد و تا زمانی که ندانید در زندگی به دنبال چه هستید و تمرکز خودتان را از نخواستن‌ها به خواستن‌ها تغییر ندهید اتفاق زیادی هم رخ نخواهد داد.

کلمات کلیدی: رسیدن به خواسته ها، راهنمای موفقیت، موفقیت در کار، دانلود کتاب موفقیت، روانشناسی موفقیت، عامل موفقیت، راه های موفقیت، رسیدن به موفقیت، برنامه ریزی در زندگی برای رسیدن به موفقیت، موفقیت در زندگی، 10 سؤال مهمی که هر انسان‌ موفقی از خود پرسیده ‌است، دانلود کتاب روانشناسی موفقیت، موفقیت در زندگی کاری، موفقیت در زندگی، موفقیت در کسب و کار، تغییر زندگی، دانلود کتاب موفقیت شغلی، نگرش مثبت، موفقیت در زندگی شخصی و کاری، موفقیت شخصی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.