دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب صبح ساحل

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صبح ساحل

کتاب صبح ساحل نوشته مهدی خدامیان آرانی به حوادث عصر امام صادق می‌پردازد.

شب بود، مهتاب مى‌تابید، من در مدینه بودم و پشت پنجره هاى بقیع ایستاده بودم. هواى دلم بارانى شد. به یاد آوردم که دیگران مرا شاگرد امام صادق (ع) مى‌خوانند، حتماً مى‌دانى مردم به کسانى که در حوزه علمیّه درس مى‌خوانند «شاگرد امام صادق (ع)» مى‌گویند. بیست سال مى‌شد که من در حوزه علمیّه بودم، به راستى من براى معرّفى امام صادق (ع) چه کرده‌ام. این سؤالى بود که آن شب از خود پرسیدم.

آن شب تصمیم گرفتم وقتى به وطن خود بازگشتم، کارِ تحقیق را آغاز کنم و در مورد زندگى امام صادق(ع) کتابى بنویسم. مى‌دانستم هر کسى توفیق ندارد براى اهل بیت (ع) قلم بزند، براى همین از خداى مهربان خواستم تا توفیق این کار را به من عنایت کند. اکنون خدا را شکر مى‌کنم که به آرزوى خود رسیده ام و این کتاب مهمان دستِ مهربان شماست.

کلمات کلیدی: امام صادق، زندگی امام صادق، اهل البیت، حوادث عصر امام صادق، زندگینامه امام صادق، عصر امام صادق،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.