دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب در قصر تنهایی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب در قصر تنهایی

کتاب در قصر تنهایی نوشته مهدی خدامیان آرانی قرارداد صلح امام حسن‌(ع) و معاویه را که از جنگ بین کوفیان و شامیان جلوگیری کرد و طی آن خلافت به شروطی از امام حسن به معاویه منتقل گردید را بیان می‌کند.

همیشه مى خواستم بدانم چرا امام حسن(ع) از جنگ با دشمن کناره گیرى کرد و با معاویه صلح نمود.

راستش را بخواهید من در مورد حماسه کربلا خیلى چیزها شنیده بودم و تعجّب مى‌کردم که چرا امام حسن(ع) در مقابل دشمن استقامت نکرد!

من مى‌دانستم که حتماً کار او علّت واضحى داشته است که من از آن بى خبر مانده‌ام.

سرانجام یک شب تصمیم گرفتم تا به عمق تاریخ، سفر کنم و از رمز و راز صلح امام حسن(ع) با خبر شوم. و این چنین بود که سفر شش ماهه من آغاز شد و فهمیدم که من از چه حماسه بزرگى بى اطّلاع بوده ام. این کتاب که در دست شماست حاصل سفر من است.

شما مى‌توانید با خواندن این کتاب از عظمت حماسه صلح امام حسن(ع) با خبر شوید و باور کنید که اگر این حماسه نبود اکنون از اسلام هیچ خبرى نبود.

کلمات کلیدی: اهل البیت، امامت، امام حسن، زندگی امامان، صلح امام حسن، آشنایی با امام حسن،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.