دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب دعای ندبه: زندگی در فردایی نورانی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب دعای ندبه: زندگی در فردایی نورانی

کتاب دعای ندبه: زندگی در فردایی نورانی نوشته اصغر طاهرزاده، قصه دل همه آگاهان به حقانیت حاکمیت حق است که به وعده خداوند ایمان دارند و هرگز ظلم روزگاران را به رسمیت نمی‌شناسند و یک روز از زندگی را بی امام خود نخواهند گذراند و اگر از ظهور او محروماند نگذاشته‌اند که از نجوای با او محروم شوند.

دعای ندبه؛ متذکر جریان نورانی تاریخ است که از حضرت آدم (ع) شروع شده و از طریق سایر انبیاء (ع) همواره تاریخ را درمی‌نوردد و جلو می‌رود، و معتقدان به این جریانِ نورانی را از مهلکه‌های ظلمات روزگارشان رهایی می‌بخشد. در مقابل این جریان نورانی، جریانی است که همواره گرفتار ظلمات زمانه خود است و نه‌تنها از آن غافله بزرگ که نهایتی بس نورانی دارد عقب می‌افتد بلکه گرفتار پوچی و بی‌ثمری خواهد شد.

دعای ندبه؛ گویای حقیقتی است که همة مسلمانان و حتی غیر مسلمانان نیز می‌توانند بر محور آن به منزل‌های امیدبخش آیندة بشر نایل شوند.

 

کلمات کلیدی: دانلود کتاب دعا، ادعیه، دعای ندبه، ترجمه دعا، اهل البیت، تفسیر دعا، دعا شناسی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.