دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب چکیده‌ای از سرگذشت یاران صدیق امام علی (ع)

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب چکیده‌ای از سرگذشت یاران صدیق امام علی (ع)

کتاب چکیده‌ای از سرگذشت یاران صدیّق امام علی(ع) توسط عزیز باقریار گردآوری شده است. جوانی نقشى بنیادین در پذیرش حق، خودسازى و سازندگى دارد. پیامبران خدا همگى جوان بودند و پیروان پیامبر اسلام را نیز غالباً قشر جوان تشکیل می‌دادند.

همچنین اشاره شد که ارائه الگوهاى عینى براى پرورش ارزش‌های اخلاقى در جوانان می‌تواند فوق‌العاده موثّر باشد. بر این اساس، نمونه‌هایی از جوانانى که در صدر اسلام با رهنمود پیامبر خدا و امام على علیه‌السلام پرورش یافتند و تا پایان زندگى در همه صحنه‌های سیاسى و اجتماعى، ثابت قدم و استوار ماندند و در فتنه‌ها نلغزیدند و از آزمون‌ها سربلند بیرون آمدند، ارائه می‌گردد، بدان امید که تأمّل در زندگى آنان، درسى باشد براى جوانانِ امروز و فرداى ما. گفتنى است آنچه در این فصل می‌آید، گزیده‌ای است از جلد دوازدهم دانش‌نامه امیرالمؤمنین علیه‌السلام و کسانى که علاقه‌مندند اطلاعات بیشترى از بزرگانى که شرح‌حال آنان در اینجا آمده، داشته باشند، به آن کتاب مراجعه کنند.

کلمات کلیدی: امام علی (ع)، اهل البیت، اصحاب امام علی، یاران امام علی، یاران نزدیک امیرالمومنین، یاران نزدیک امام علی، سرگذشت یاران امام علی، حدیث از امام علی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.