دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب سکوت آفتاب

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب سکوت آفتاب

کتاب سکوت آفتاب به قلم مهدی خدامیان آرانی در مورد شهادت امام علی‌(ع) به تحریر در آمده است.

آن روز را فراموش نمى‌کنم که این سخن مولایم على (ع) را خواندم که او با خداى خویش سخن مى‌گفت: «خدایا! مرا از دست این مردم راحت کن!».

باور این سخن برایم سخت بود، چگونه مردى مثل او آرزوى مرگ مى‌کند؟ براى همین بود که تصمیم گرفتم به مطالعه و تحقیق بپردازم، مى‌خواستم بدانم چرا این کوه صبر، این گونه بى قرار شده است. من حوادث تاریخى زیادى را خواندم و به روزهاى پایانى عمر مولاى خود رسیدم.

با شروع ماه رمضان سال چهل هجرى، على (ع) به آرزوى بزرگ خویش نزدیک شد. شب بیست و یکم آن ماه، او به سعادت و رستگارى رسید، روح بلندش به اوج آسمان‌ها پرواز کرد و فریاد او براى همیشه خاموش شد، سکوت او به معناى آغاز گم شدن عدالت بود.

بعد از مطالعه و تحقیق، تصمیم گرفتم تا قلم در دست بگیرم و براى تو از شهادت على (ع) بنویسم، اکنون آماده باش تا با هم به سفرى تاریخى برویم و از چگونگى شهادت مولاى خود، باخبر شویم.

در این کتاب، مطالبى را که علامه مجلسى (ره) که نقل کرده‌اند، بیان کرده‌ام. من فقط روایت گر نظرِ آن بزرگوار هستم و سعى نموده‌ام با رعایتِ امانت، فقط کلام ایشان را نقل کنم. (علامه مجلسى یکى دانشمندان بزرگ شیعه مى باشند که در سال 1111 هجرى قمرى از دنیا رفته اند).

کلمات کلیدی: کتاب های کلام و عقاید، امام علی، اهل البیت، حضرت علی، امامت، شهادت امام علی، علامه مجلسی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.