دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب چرا به خواسته ها و اهدافم نمیرسم

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب چرا به خواسته ها و اهدافم نمیرسم

قصد دارم دراین کتاب آموزشی به طور خلاصه درباره چند مورد از موانع رسیدن به اهداف با شما دوست عزیز صحبت کنم این که چرا بسیاری از افراد با این که اهداف زیادی هم تو زندگیشون دارند اما به خیلی از آنها نمی رسند و به اهدافی هم که می رسند خیلی براش زحمت می کشند و باسختی ومشقت زیاد موفق می شوند که خواسته ها و اهدافشون را محقق کنند.

آیا شما از اون دسته از افرادی هستید که هیچ هدف مشخصی تو زندگیشون ندارند و شرایط تعین میکنه که چه چیزهایی داشته باشند واز چه امکاناتی محروم باشند.

یا اینکه از اون دسته افرادی هستید که با شروع سال جدید  اهدافی را برای خودشون مشخص میکنند اما در پایان سال به هیچ کدام از آنها نمیرسند و گاهی اصلا یادشون نمیاد که چه اهدافی داشتند.

موضوع هدف گذاری و انتخاب درست اهداف یه مسِئله ضروری و مهمه وخیلی هم در موردش صحبت شده اما با این وجود بسیاری ازافراد نسبت بهش کم توجه وگاهی بی توجه هستند.

کلمات کلیدی: رسیدن به موفقیت، دانلود کتاب روانشناسی موفقیت، موفقیت در زندگی، رسیدن به هدف، راه های رسیدن به موفیت، راه های رسیدن به هدف،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.