دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب کودک امروز نابغه اقتصادی فردا

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب کودک امروز نابغه اقتصادی فردا

رابرت کیوساکی در این کتاب ویترینی از موفقیت های دانش‌آموزان تنبل مدرسه را به شما نشان می دهد و شما خواهید دید که همین شاگردان نتبل دیروز چگونه شاگردهای اول مدرسه دیروز با مشاغلی مانند وکیل،حسابدار،مهندس و... را به استخدام خود درآورده‌اند و به عنوان یک تاجر، کارآفرین و... به آنها حقوق می دهد. علاوه بر آن در این ویترین شما با شاگردان متوسط امروز که حالا کارمندان مشاغل دولتی هستند آشنا می‌شوید.
در مقدمه کتاب آمده است:
همه با هوش هستند، اما اگر انتظار بی‌جا و بیهوده از کسی داشته باشیم که بتواند بدون هیچ آموزشی موفق شود، تصوری احمقانه داشته‌ایم. «آلبرت انیشتین»

مدرسه تجربۀ خوبی برای برخی از کودکان است. اما برای برخی دیگر کاملاً برعکس می‌باشد.

جدا از این هر کودکی توانایی و استعداد منحصر به فرد خود را دارد و از میزان بسیار بالایی از هوش بهره برده است. در حالی‌که مدرسه‌ای که فرزند مادر آن درس می‌خواند، اصلاً به هوش او پی نمی‌برد و او را به حال خود رها می‌کند. تا جایی که استعداد‌های فرزند ما در همان دوران کودکی تضعیف شده و از بین می‌روند.

توماس ادیسون یکی از همان کودکانی که توسط معلّمش برچسب «کندذهن» بر او زده شد. آیا کسی باور می‌کند که یک کودک کند ذهن بتواند بزرگ‌ترین اختراع و کشف جهان را به نام خود ثبت کند؟ او علاوه بر اختراع جریان الکتریسیته و برق، به کشف حرکات تصاویر انیمیشن، گرامافون و ... نیز رسیده است.

کلمات کلیدی: پرورش کودک نابغه، تربیت کودک، موفقیت در زندگی، روش های کسب درآمد، پدر پولدار، پرورش استعداد، آموزش و پرورش، روانشناسی موفقیت،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.