دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب برگی از تاریخ جنوب ایران

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب برگی از تاریخ جنوب ایران

کتاب حاضر حاوی 108 گزارش و مقاله راجع به اوضاع و احوال بنادر و جزایر خلیج فارس و دریای عمان است که مجموعا از 60 نسخه نشریه هفتگی حبل‌المتین چاپ کلکته، مربوط به سالهای 1924 و 1925 میلادی مطابق با 1303 و 1304 هجری شمسی گردآوری شده است. از آنجائیکه این مقالات و گزارشهای مُستند، وضعیت هفتاد سال پیش این منطقه را تا حد زیادی قابل لمس میکند، به منظور آشنا شدن نسل جدید با چگونگی شرایط سیاسی، اقتصادی، و اجتماعی این خطه در نیمه اول قرن بیستم، به گردآوری و تنظیم آنها اقدام گردید.

کلمات کلیدی: تاریخ ایران، دانلود کتاب تاریخ ایران، جنوب ایران، اوضاع سیاسی ایران، سیاست ایران، مقاله سیاسی ایران، مقاله تاریخی ایران،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.