دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی برف سراسری

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی برف سراسری

کتاب صوتی برف سراسری اثر ارنست همینگوی درباره‌ی دوستانی است که در یک روز برفی به اسکی می‌روند تا اینکه یکی از آن‌ها در برف فرو می‌رود و ...

ارنست همینگوی (Ernest Hemingway) از نویسندگان برجستهٔ معاصر ایالات متحده آمریکا و برندهٔ جایزه نوبل ادبیات است. وی از پایه‌گذاران یکی از تأثیرگذارترین انواع ادبی، موسوم به «وقایع‌نگاری ادبی» شناخته می‌شود. او همچنین برنده جایزه پولیتزر در زمینه ادبیات داستانی است که در سال ۱۹۵۳ به او اهدا شده است.

منتقدین همواره سبک نوشتار او را مورد تحسین قرار داده و داستان‌های او را با کیفیت و گیرا دانسته‌اند. او طبع نویسندگی را در آمریکا تغییر داده است. قالب اصلی داستان‌های او عشق، جنگ، طبیعت و از دست دادن است. وی همچنین به مفهوم مرگ توجه ویژه‌ای داشته است. همینگوی سرانجام در سال ۱۹۶۱ با تفنگ شکاری خود خودکشی کرد.

داستان‌های بسیار زیادی از مجموعه آثار همینگوی به زبان فارسی ترجمه شده‌اند که مطرح‌ترین آن‌ها: پیرمرد و دریا، زنگ‌ها برای که به صدا در می‌آیند، وداع با اسلحه، برنده هیچ نمی‌برد، مرگ در بعد از ظهر است.

در قسمتی از کتاب صوتی برف سراسری می‌شنویم:

اتومبیل کاروان تکانی خورد و بعد ایستاد. از این جلو تر نمی‌رفت توده‌ای از برف فشرده وسط جاده کپه شده بود. طوفان لایه‌های سطحی برف‌های سینه‌کش کوه را ریخته بود توی پیست. نیک توی کاروان نشسته بود و اسکی‌هایش را واکس می‌زد سپس کفش‌های اسکی را توی جاپاهای فلزی جا کرد و سگک‌ها را محکم بست.

کلمات کلیدی: دانلود کتاب صوتی برف سراسری، Ernest Hemingway، داستان کوتاه صوتی برف سراسری، کتاب صوتی برف سراسری، داستان کوتاه برف سراسری، کتاب گویا برف سراسری،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.