دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب تردید در جایگاه اسطوره ای پروتئین حیوانی - جلد اول

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب تردید در جایگاه اسطوره ای پروتئین حیوانی - جلد اول

راهنمای رژیم های غذایی؛ برنامه های کاهش وزن و سلامت در بلندمدت

آنچه پیش رو دارید بخش اول کتاب پژوهش چین اثر کالین کمبل و توماس کمبل است که در سال 2004 منتشر شده است.

در اهمیت موضوع تغذیه و نقش تعیین کننده ی آن در عرصه های اجتماعی - اقتصادی - سیاسی نیازی به سخن سرایی نیست. تغذیه مبجثی است که در تمامی افراد جامعه به شکل مستقیم و بی واسطه با آن درگیرند. هر تغییر کوچکی در نحوه ی تغذیه ی اعضای یک جامعه می تواند برای آن جامعه از زوایای گوناگون پیامدهای مثبت و منفی قابل توجهی در بر داشته باشد.اکا برای ایجاد هر تغییری در این زمینه، شرایط و تمهیدات فراوانی لازم است و یکی از ابتدایی ترین آن ها وجود منابع و رسانه هایی آگاهی بخش برای اعضای جامعه است.

کلمات کلیدی: اصول تغذیه، تغذیه سالم، هرم راهنمایی غذایی، درمان چاقی، دانلود کتاب پزشکی، غذای سالم، رژیم غذایی، انواع پروتئین، پروتئین حیوانی، تغذیه کودکان، برنامه کاهش وزن،

  • به دلایل قانونی لینک دانلود این کتاب حذف شده است
کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.