دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب دچار

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب دچار

کتاب دچار داستانی کوتاه، ترسناک، معمایی و علمی - تخیلی است. در یکی از مناطق دور افتاده در جنگل‌های آمازون، یک هواپیمای باربری حامل محموله‌ای محرمانه، دچار حادثه می‌شود و هر گونه ارتباط با افراد آن از بین می‌رود.

دو نفر از مأموران برگزیده سازمان سیا به عنوان نماینده به آن جا فرستاده می‌شوند تا شرایط را بررسی و محموله را قبل از کشف توسط اشخاص دیگر پیدا کنند؛ اما خبر ندارند که در آن جا چه چیزی منتظرشان است.

در بخشی از کتاب دچار می‌خوانیم:

با عجله برگشت و قبل از این که بتواند به مافوقش کمک برساند، زیر نور لباسش متوجه حضور چیزی در پشت سر ریچارد شد. بدون معطلی تفنگش را از غلاف بسته شده به کمرش بیرون کشید و به سمت آن موجود نشانه رفت:
- از جات تکون نخور!
کنار پایش، ریچارد افتاده بود و ناله می‌کرد و مقابلش، موجودی با چهره‌ی مخوف و ترسناکش، آن‌ها را زیر نظر گرفته بود.
دست‌های بلندی داشت، خیلی بلندتر از مقدار معمول و پوستش زیر نور، به سرخی میزد. شارلوت فهمید که این همان موجودی بوده که آن‌ها در لحظه‌ی ورودشان به جنگل، تعقیب می‌کرده و حالا هم باید با آن مواجه می‌شد. بدون آن که چشم از آن بردارد از ریچارد پرسید:
- چه بلایی سرت آورده؟
- آخ... احساس می‌کنم مچ پام رو شکسته، انگار دستش رو دور مچم حلقه کرد و با یه حرکت شکستش...
دست‌های آن شخص را می‌دید، معلوم بود که نیازی به نزدیک‌تر آمدن ندارد چون دست هایش را می‌توانست به هر طرفی دراز کند. پوستش را که گمان می‌کرد رنگ سرخی دارد، در واقع ماهیچه‌های بدون پوستی بود که انگار پوستش را روی آن آتش زده باشند. شارلوت از این فکر مشمئز شد و اسلحه را به سمت قسمتی که سر موجود قرار داشت گرفت تا شلیک کند، هر چند نمی‌توانست سرش را ببیند.

کلمات کلیدی: دانلود داستان ایرانی، داستان های کوتاه، داستان کوتاه، دانلود داستان کوتاه، داستان ایرانی، pdf داستان رایگان، داستان فارسی، داستان کوتاه دچار، دانلود داستان کوتاه دچار، دانلود داستان کوتاه دچار برای اندروید، دانلود داستان کوتاه دچار برای ایفون، دانلود داستان کوتاه دچار برای پی دی اف، دانلود داستان تخیلی، دانلود داستان ترسناک، دانلود داستان معمایی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.