دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF راز کاهش وزن

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی راز کاهش وزن

80 کیلو گرم از وزنم را کم کردم و به شما کمک می کنم آسان لاغر شوید.

به راستی افزایش وزن، پرخوری و بیماریهای مرتبط با چاقی تا چه اندازه می تواند با روان ما در ارتباط باشد؟ تاکنون راجع به این موضوع فکرکرده اید؟ وقتی عصبی هستید یا مورد تهاجم شخصی قرار گرفته اید. به خاطره ای تلخ از گذشته فکر می کنید یا خاطره ای شیرین که برایش ماتم گرفته اید. عشقی را از دست داده اید یا فکر می کنید دیگران، شما را برای چهره جذاب و زیبایی بدن تان می خواهند و بد هیکلی شما باعث دور شدن افراد مورد علاقه تان از شما می شود. اگر در کودکی مورد تجاوز قرار گرفته اید و یا تن به رابطه ای جنسی و تنفر برانگیز داده اید که مورد دلخواه تان نبوده، هر کدام از این دلایل و آنچه در ادامه مطالعه خواهید کرد همه و همه می توانند عللی از مشکلات هم اکنون شما باشد.

وقتی طی چند ماه اخیر رژیم غذایی دنبال نمی کردم،هر شخص این مطلب را می شنید برایش تعجب آور بود و می پرسید" چطوری بدون رژیم گرفتن یا ورزش سخت وزن کم کردی!؟" در مهمانی ها و در جمع دوستان توانایی کنترل صحیح خود را نداشتم و مدام در حالتی عذاب آور به سر می بردم زیرا همیشه در حال رژیم گرفتن بودم و مدام با شکست مواجه می شدم. طی مدتی که به امر ورزش و تحصیل در رشته علوم تربیت بدنی و ورزش مشغول بودم با انسانهای زیادی ملاقات کردم.به آنچه می گفتند و کردارشان توجه کردم و به نتایج جالبی رسیدم.

با مطالعه این کتاب یاد می گیرید چگونه بدون رژیم غذایی و بدون ورزش، وزن کم کنید.

کلمات کلیدی: کاهش وزن، لاغری، راه های تناسب اندام، رژیم کاهش وزن، برنامه لاغری، بهترین روش کم کردن وزن، روانشناسی کاهش وزن،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.