دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب خودت را بشناس، پولت را بشناس

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب خودت را بشناس، پولت را بشناس

ریچل کروز در کتاب خودت را بشناس، پولت را بشناس راهکارهایی به شما ارائه می‌دهد که به وسیله‌ی آن‌ها می‌توانید بهترین تصمیمات پولی بگیرید. شما با خواندن این اثر فوق‌العاده می‌توانید به بهترین نحو زندگی و پولتان را اداره کنید.

کتاب خودت را بشناس، پولت را بشناس (Know Yourself, Know Your Money) در مجموع درباره‌ی خودشناسی و خودیابی است، شناخت باورها و پنداشتِ ما نسبت به پول و درک این موضوع که چرا برخی کارها را با پول‌مان انجام می‌دهیم و برخی دیگر را انجام نمی‌دهیم. ریچل کروز در کتاب حاضر شما را از زوایای مختلف به سمت خودشناسی‌ راهنمایی می‌کند. شما با خواندن مطالب این اثر فوق‌العاده کم‌کم به ترس‌های واقعی که نسبت به پول دارید، آگاه می‌شوید و راه‌های غلبه بر آنان را نیز یاد خواهید گرفت.

در بخشی از کتاب خودت را بشناس، پولت را بشناس می‌خوانیم:

داستانِ من از زمانی شروع شد که والدینم در سخت‌ترین شرایط مالی ممکن به سر می‌بردند. من در ماه آوریل به دنیا آمدم، و آن‌ها ورشکستگی خود را در ماه سپتامبر همان سال اعلام نمودند. خواهر بزرگم حدوداً سه سال داشت، یک کودک نوپای جدید هم که اضافه شده ‌بود وروابط زناشویی‌شان هم به قول پدرم «به یک تار مو بند بود». کاملاً مستاصل شده بودند. و بدجوری به آخر خط رسیده ‌بودند. حدود پنج سال طول کشید تا بتوانند خود را از آن سیاه‌چال نجات دهند، یعنی دقیقاً از همان دورانی که خاطرات کودکی‌ام در حال شکل گرفتن بودند.

کلمات کلیدی: امور مالی، مجموعه زندگی و کسب و کار موفق برای همه، مدیریت مالی، خودشناسی، شناخت خود، موفقیت در زندگی شخصی و کاری، امور مالی شخصی، مدیریت پول، مهارت مدیریت پول، کتاب مدیریت پول، رسیدن به موفقیت، موفقیت در زندگی، راشل کروز،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.