دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب سیاهدانه؛ طعم دهنده‌ی سنتی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب سیاهدانه؛ طعم دهنده‌ی سنتی

کتاب سیاهدانه؛ طعم دهنده‌ی سنتی نوشته‌ی اسماعیل پورکاظم، مصارف دارویی، غذایی، ترکیبات شیمیایی، اکولوژی و بسیاری دیگر از موارد گیاه پرخاصیت سیاه دانه را به طور کامل همراه با تصاویر شرح می‌دهد.

در بخشی از کتاب کتاب سیاهدانه؛ طعم دهنده‌ی سنتی می‌خوانیم:

برداشت محصول سیاهدانه (harvesting): ساقه‌های حاوی نام‌های سیاهدانه را در مرحله‌ای که نیام‌ها شروع به خشک شدن نمودند و کم کم به سمت خارج آویزان گردیدند، قطع می‌کنند و در داخل پاکت‌های کاغذی و یا کیسه‌های پارچه‌ای قرار می‌دهند.

گاها نیام‌های سیاهدانه را پس از برداشت بر روی صفحات پلاستیکی بزرگی پخش می‌کنند، تا کاملا خشک شوند سپس آن‌ها را با دست می‌مالند، تا دانه‌های سیاهرنگ خارج گردند

کلمات کلیدی: سیاه دانه، سیاهدانه، کاشت سیاه دانه، بذر سیاه دانه، سیاهدانه برای معده، سیاه دانه برای چی خوبه، روغن سیاه دانه برای چی خوبه، فواید سیاه دانه برای مو، خواص روغن سیاه دانه برای درد مفاصل، طریقه مصرف سیاه دانه، سیاه دانه و نارسایی کلیه، سیاه دانه برای کلیه مضر است، سیاه دانه برای عفونت کلیه، سیاه دانه و عفونت، عوارض خطرناک سیاه دانه، طریقه مصرف سیاه دانه برای کاهش فشار خون، منع مصرف سیاه دانه، مضرات سیاه دانه، خواص سیاه دانه، خواص و مضرات سیاه دانه،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.