دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب معمای دنیاها

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب معمای دنیاها

کتاب معمای دنیاها نوشته‌ی متین صادقی، داستان کلارا دختری است که در انگلیس متولد شده و در کودکی پدرش را از دست داده است. او در شب تاج‌گذاری ملکه‌ی نوزده ساله یعنی ملکه ویکتوریا عاشق پسری از قشر فقیر می‌شود، در حالی که مردی دورگه نیز به او دل می‌بندد.

در بخشی از کتاب معمای دنیاها می‌خوانیم:

ماری پس از شنیدن سخنان دایانا دست و پایش شروع به لرزیدن کرد؛ منتها دایانا که در حال تمیز کردن خانه بود متوجه نشد. ماری سر میز نشست و به ظاهر شروع به خوردن صبحانه کرد؛ این در حالی بود که او همانند جسدی بی‌جان می‌ماند و افکار او فرسنگ‌ها با جسمش فاصله داشت. مثل همیشه افکار شیرینش آمیخته با افکار تلخ بود. در لحظه‌ای جیمرتن را تصور می‌کرد و خانه‌ی زیبایی را برای خود تجسم می‌کرد. اهالی آن جا دوشیزه ماری را خواهند شناخت و برایش احترام خاصی قائل خواهن د بود. ناگهان به خود می‌گفت: اگر پدرم تا چند لحظه‌ی دیگر با چهرهای توأم با خشم وارد شود و از ردکردن پیشنهاد جان می‌گفت چه!

پس از نیم ساعت پدر به منزل برگشت. اگرچه در چهره‌ی او نگرانی و اضطراب موج می‌زد ولی برخلاف حدس ماری، او از کسی خشمگین نبود. ماری خواست که با عجله سراغ پدرش برود و پاسخش به سوال جان را بفهمد اما پشیمان شد و پس از مدتی باحالت بی اطلاعی که به خود گرفته بود وارد آشپزخانه شد و به پدر سلام گفت: (صبح به خیر پدر، کجا بودید؟ من مدتی منتظر بودم که صبحانه را با هم بخوریم.)

کلمات کلیدی: دانلود داستان ایرانی، داستان کوتاه معمای دنیاها، دانلود داستان کوتاه معمای دنیاها، دانلود داستان کوتاه معمای دنیاها برای اندروید، دانلود داستان کوتاه معمای دنیاها برای ایفون، داستان های کوتاه، داستان کوتاه، دانلود داستان کوتاه، داستان ایرانی، pdf داستان رایگان، داستان فارسی، دانلود داستان کوتاه معمای دنیاها برای پی دی اف،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.