دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب طلاق

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب طلاق

کتاب طلاق از مجله ویستا به معرفی و بررسی مواردی اعم از ازدواج‌ اجباری‌، اشتباهات منجر به طلاق، ماندن در یک ازدواج ناموفق و انتظارات کودکان طلاق می‌پردازد.

در بخشی از کتاب طلاق می‌خوانیم:

در چند سال اخیر مقالات متعددی در زمینه طلاق و آمار روبه رشد آن چاپ شده که همگی نشان‌دهنده اهمیت این معضل اجتماعی و عوارض ناشی آن است. رشد حدود ۳ درصدی طلاق در مدت تنها ۵ سال این پرسش را به ذهن می‌آورد که تغییر چه عامل و یا عواملی در چند سال اخیر باعث رشدی چنین بی‌‌سابقه شده و راه حل آن چیست؟ دلایل بسیاری توسط آسیب‌شناسان اجتماعی و جامعه‌شناسان برای طلاق برشمرده می‌شود که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به عدم دانش کافی از
مهارت‌های زندگی، مشکلات اقتصادی، بی‌کاری، تفاوت فرهنگی میان زن و مرد، اختلاف سنی و خشونت علیه زنان اشاره کرد.

ولی آیا به راستی طرح هر روزه این موضوع، آگاه کردن مردم از عواقب سوء ناشی از طلاق و تشویق مکرر خانواده‌ها برای ادامه زندگی مشترک بدون مساعی مادی و معنوی همه جانبه برای حل ریشه‌ای مشکلات، احتمال طلاق عاطفی را افزایش نمی‌دهد و یا اینکه آیا فرزندان رشد یافته در این دسته از خانواده‌ها مشکلات اخلاقی و رفتاری کمتری نسبت به دسته دیگر دارند؟ خانواده‌هایی که زن و شوهر اگرچه با هم زیر یک سقف زندگی می‌کنند، اما هیچ مهر و محبت و عاطفه‌ای بین آن‌ها حاکم نیست. در این نوع زندگی، تنها چیزی که زوجین را به هم متصل می‌کند قراردادی است که در ابتدای زندگی آن را پذیرفته‌اند و بس.

کلمات کلیدی: روانشناسی خانواده، طلاق، طلاق چیست، عوامل طلاق، طلاق در ایران، تعریف طلاق، تحقیق طلاق، علت اصلی طلاق چیست، طلاق چیست و انواع آن، علل شایع طلاق در ایران، طلاق در اسلام، عوامل طلاق در جهان، دلیل طلاق عاطفی، فرزندان طلاق، بچه های طلاق در بزرگسالی، عاقبت بچه های طلاق، فرزندان طلاق در جامعه، مقاله در مورد طلاق pdf، انواع طلاق pdf،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.