دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رازهای روانشناسی تاریک

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رازهای روانشناسی تاریک

ویلیام کوپر در کتاب رازهای روانشناسی تاریک، برای یادگیری مطالبی همچون دستکاری عاطفی پنهان‌، کنترل ذهن، فریب و شستشوی مغزی شما را راهنمایی می‌کند و هنر خواندن ذهن افراد و تأثیرگذاری بر رفتارهای انسانی را به شما یاد می‌دهد. این کتاب از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمازون محسوب می‌شود.

ممکن است در فیلم‌ها یا کتاب‌ها، کلمات یا جملاتی مربوط به «تاریکی درون» به چشمتان خورده باشد. کتاب مقدس مسیحیان نیز در مورد «ذات گناهکار و شرور انسان» سخن گفته است. همه شما در طول زندگیتان با اشخاصی رو به رو شده‌اید که به نظرتان بیش از حد آرام و غیر اجتماعی بوده‌اند، تنها به این دلیل که قادر به درک اعمال آن افراد نبوده‌اید و هضم رفتار آن شخص در برابر سایر افراد برای شما دشوار بوده است. گاهی اوقات ممکن است که آن فرد، خود شما باشید. این مسئله بر خلاف آنچه اکنون ممکن است برایتان به نظر برسد، خبر خیلی شوکه کننده‌ای هم نیست.

در بخشی از کتاب رازهای روانشناسی تاریک می‌خوانیم:

مردم به طور ناخودآگاه اعمال و عقایدشان را با اطرافیان خود هماهنگ کرده و نحوه‌ی رفتار و تفکرشان را نیز به آن‌ها شبیه‌ می‌کنند. برای مثال وقتی فردی در شهر بزرگ‌ می‌شود، احتمالاً خصیصه‌های اخلاقی افرادی که در همان منطقه زدگی‌ می‌کنند را در بزرگسالی خواهد داشت و همچنین فردی که در یک خانواده‌ی مذهبی بزرگ‌ می‌شود نیز احتمالاً عقاید و تفکرات مذهبی مشابهی به خانواده و اطرافیان خود پیدا کرده و احتمالاً مدت زمان زیادی را صرف نیایش، آموزش و کمک به دیگران خواهد کرد.

مردم دوست دارند از تمام کارهایی که اطرافیانشان به آن مشغولند آگاه باشند. در دنیای امروزی، برخلاف حرف‌هایی همچون «من نمی‌خواهم پیرو دیگران باشم و من با دیگران فرق دارم» افراد تمایل به تقلید و مشابهت با دیگران دارند و این امر دیگر به یک وسواس فکری بدل شده است.

کلمات کلیدی: مدیریت ذهن، روانشناسی تاریک، شستشوی مغزی چیست، شستشوی مغزی یعنی چه، شستشوی مغز چیست، اقناع در روانشناسی، نظریه اقناع، نظریه اقناع در ارتباطات، نظریه اقناع و ترغیب، تکنیک nlp چیست، تکنیک های nlp، ارتباط گفتاری، برنامه ریزی روانی و زبانی، راهنمای موفقیت، جادوی کلام، تغییر عقیده، تغییر عقاید، ان ال پی، پرفروش ترین کتاب سایت آمازون، کتاب پرفروش، Dark psychology secrets، the beginners guide to learn covert emotional، Milton William Cooper،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.