دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب چگونه شاداب و پرانرژی شویم؟

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب چگونه شاداب و پرانرژی شویم؟

تری دی. کلارک در کتاب چگونه شاداب و پرانرژی شویم؟، با ارائه‌ی روش‌های ساده‌ای به شما یاد می‌دهد تا میزان انرژی خود را بیشتر کنید و تندرستی، تناسب‌ اندام و نیروی فکر خود را ارتقا دهید تا کیفیت زندگیتان بهتر شود.

به این فکر کنید که اگر می‌توانستید صبح زود، شاداب و با انرژی از خواب بیدار شوید چه اتفاقی می‌افتاد؟ از این وقت اضافی چگونه استفاده می‌کردید؟ شاید برای پیشرفت کارتان از آن بهره می‌بردید و یا شاید هم ظرف‌های شب قبل را می‌شستید تا خانه مرتب شود!

به یاد می‌آورید وقتی کودک بودید تمام روز را به این طرف و آن طرف می‌دویدید بدون آنکه خسته شوید؟ اگر بتوانید دوباره مثل آن دوران شوید محشر نیست؟

در بخشی از کتاب چگونه شاداب و پرانرژی شویم؟ می‌خوانیم:

نشستن بیش از حد به دلایل متعددی برای‌مان مضر است که مهم‌ترین آن‌ها ضرری است که به قلبمان وارد می‌شود. هر چه در طول روز بیشتر بنشینید، طول عمرتان کمتر می‌شود و دلیل عمده‌ی آن به‌خطر افتادن سلامت قلبتان است.

به گربه یا حیوان خانگی‌تان فکر کنید. آن‌ها معمولاً یا بسیار فعال هستند و در خانه یا بیرون از آن به این‌طرف و آن‌طرف می‌دوند، یا در حال خواب‌اند. بیشتر حیوانات وقتی به حال خودشان گذاشته شوند مدت زیادی یک‌جا نمی‌نشینند. اگر شما هم به فکر سلامت خودتان هستید، همین‌کار را بکنید.

اگر مدتی طولانی یک‌جا بنشینید قلبتان ضعیف می‌شود، تناسب اندامتان به‌هم می‌خورد و همان‌طور که پیشتر هم عنوان شد طول‌عمرتان کم می‌شود.

کلمات کلیدی: راه های رفع خستگی و کسالت، راه های رفع خستگی بدن، افزایش انرژی بدن، سلامت بدن، اصول تغذیه، رژیم غذایی، غذای سالم، برنامه غذایی، راهنمای تغذیه، نقش تغذیه در زندگی، تغذیه درمانی، نقش غذا در بدن، ورزش و سلامتی بدن، سلامتی و تندرستی چیست، تغذیه ورزشی، برای افزایش انرژی بدن چه بخوریم، راه های افزایش انرژی بدن، Terry D Clark،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.