دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب اوضاع خیلی خراب است! کتابی درباره‌ی امید

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب اوضاع خیلی خراب است! کتابی درباره‌ی امید

مارک منسون در کتاب اوضاع خیلی خراب است! کتابی درباره‌ی امید، به اضطرابات زیرپوستی و مبهمی که در زندگی مدرن رایج هستند، می‌پردازد و با توصیف ماهرانه‌ی آن شرح می‌دهد که تلاش جنون‌آمیز افراد برای رسیدن به شادی ماندگار، فقط باعث کاهش شادی در وجود آن‌ها خواهد شد!

در بخشی از کتاب اوضاع خیلی خراب است! کتابی درباره‌ی امید می‌خوانیم:

تنها شکل واقعی و اخلاقی آزادی از طریق خود‌محدودسازی است. آزادیْ اختیار انتخاب خواسته‌ها‌تان در زندگی نیست، بلکه انتخاب چیزهایی‌ست که حاضرید در زندگی رها‌شان کنید. این نه‌تنها آزادی حقیقی، بلکه تنها نوع آزادی‌ست. سرگرمی‌ها می‌آیند و می‌روند. لذت هرگز ماندگار نیست. تنوع معنای خود را از دست خواهد داد. اما شما همیشه می‌توانید تصمیم بگیرید که حاضرید چه چیزی را فدا کنید.

این نوع انکار نفس به‌طور متناقض، تنها چیزی‌ست که آزادی واقعی را در زندگی گسترش می‌دهد. درد تمرین جسمانی مستمرْ در‌نهایت آزادی جسمانی‌ شما، یعنی قدرت، تحرک، استقامت و بنیه‌تان را بهبود می‌بخشد. فداکاری‌های برخاسته از وجدان کاری قوی، به شما آزادی دنبال‌کردن فرصت‌های شغلی بیش‌تر، هدایت مسیر حرفه‌ای خود، و کسب درآمد بیش‌تر و مزایای همراه آن‌را می‌دهد. اگر از بحث و گفت‌و‌گو با دیگران ابایی نداشته باشید، آزاد می‌شوید که با هر کسی صحبت کنید و ببینید آیا در ارزش و عقاید با شما مشترک است یا نه. آزاد می‌شوید که کشف کنید چه چیزهایی می‌توانند به زندگی شما بیفزایند و شما چه چیزهایی می‌توانید به زندگی آن‌ها بیفزایید.

کلمات کلیدی: امید در زندگی، کتاب خودسازی، خوشبختی، رسیدن به خوشبختی، راه های خوشبختی در زندگی، رازهای خوشبختی، مهارت های زندگی، امید به آینده، دانلود کتاب های امیدوار کننده، کتاب اوضاع خیلی خراب است، مارک منسن، Mark Manson، Everything is fucked، a book about hope، زندگی مدرن، خودسازی، راه و رسم زندگی، امید به زندگی،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.