دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب زندگی را خودت بساز

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب زندگی را خودت بساز

کتاب زندگی را خودت بساز نوشته‌ی نایجل آلستون و همکاران، شما را به یک سفر درونی خلق خوشبختی می‌برد، سفری که از درون آغاز می‌شود و به بیرون از شما ادامه دارد و به شما نشان می‌دهد که چگونه قدرت‌تان را با استفاده‌ی مؤثر از افکار و احساسات‌تان به نمایش درآورید.

در بخشی از کتاب زندگی را خودت بساز می‌خوانیم:

برای برخی از افراد داشتن یک شغل مناسب در یک زمینه‌ی خاص و پول درآوردن بیشتر، هدف زندگی‌شان به شمار می‌رود و برای برخی دیگر، داشتن یک زندگی خانوادگی شاد و خوشبخت مهم است؛ و برای اغلب مردم یافتن راهی برای ایجاد هماهنگی در تمام زمینه‌های زندگی، هدف اصلی به شمار می‌رود؛ اما خود من سعی داشته‌ام که روشی متعادل و کارآمد برای تحقق تمام اهداف زندگی‌ام در پیش بگیرم تا بتوانم از تمام مراحل زندگی‌ام بر پایه‌ی اهداف انسانی لذت ببرم.

کلمات کلیدی: راهنمای موفقیتهای فردی، روشهای موفقیت، راز موفقیت، موفقیتهای فردی، کتاب بزرگان زاده نمی شوند ساخته می شوند، Nigel Alston، اسرار موفقیت، داستان موفقیت، دانلود کتاب موفقیت شغلی، موفقیت شخصی، موفقیت در زندگی، رسیدن به موفقیت، راهنمای موفقیت، راه های موفقیت،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.